Πέμπτη 11 Αυγούστου 2016

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ Σ.Α.Τ.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ Ε.Α.Ε.



Άμεση απόσυρση της τροπολογίας που συνθλίβει μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εκπαιδευτικούς ΕΑΕ ΠΕ61 και ΠΕ71. Η αποσπασματικότητα νομοθετικών διατάξεων, χωρίς τη διεξαγωγή ενός εθνικού διαλόγου για μια ολοκληρωμένη νομοθετική πρόταση με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, δεν συμβάλλει στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της εκπαίδευσης, Γενικής και Ειδικής.

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του παρόντος σ/ν,
"Οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στους κλάδους ΠΕ60 και ΠΕ70 και κατέχουν την ανωτέρω εξειδίκευση στην ΕΑΕ, παρότι στελέχωναν εξαρχής και συνεχίζουν να στελεχώνουν και να στηρίζουν τις δομές ΕΑΕ (οι κλάδοι αυτοί συνιστούν τους αρχαιότερους κλάδους ΕΑΕ) και κατά συνέπεια έχουν συμβάλει ουσιωδώς στην εδραίωση και εξέλιξη της ΕΑΕ στη χώρα μας, έτυχαν τα τελευταία χρόνια άνισης και αδικαιολόγητης μεταχείρισης. Συγκεκριμένα, οι καταργούμενες διατάξεις τους στερούσαν ολικώς τη δυνατότητα υπηρέτησης σε δομές ΕΑΕ. Με την κατάργηση αυτών των διατάξεων αποκαθίσταται η νομιμότητα κατοχής οργανικών θέσεων στην ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ60 και ΠΕ70 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ και επανέρχεται η κανονικότητα στις υπηρεσιακές μεταβολές οι οποίες εξακολουθούσαν να πραγματοποιούνται παρά την κατάργηση των κλάδων αυτών στις δομές ΕΑΕ.".

Στα παραπάνω μπορεί κανείς να εντοπίσει τις εξής αντιφάσεις:
1) Οι ΠΕ60 και ΠΕ70 από τη μια "στελεχώνουν εξαρχής και συνεχίζουν να στελεχώνουν και να στηρίζουν τις δομές ΕΑΕ..." , ενώ από την άλλη παρουσιάζονται ως θύματα μιας άνισης μεταχείρισης, αφού "οι καταργούμενες διατάξεις τους στερούσαν ολικώς τη δυνατότητα υπηρέτησης σε δομές ΕΑΕ". Πώς γίνεται αυτός που στερήθηκε τη δυνατότητα υπηρέτησης σε κάποια δομή να συνεχίζει να τη στελεχώνει και να τη στηρίζει, είτε ως μόνιμος είτε ως αναπληρωτής;
2) Αφού "Με την κατάργηση αυτών των διατάξεων αποκαθίσταται η νομιμότητα κατοχής οργανικών θέσεων στην ΕΑΕ των κλάδων ΠΕ60 και ΠΕ70 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ" και επομένως αμφισβητείται η ίδια η «νομιμότητα» προηγούμενου νόμου (Ν. 3966/2011), πώς γίνεται όχι μόνο να μην έχει χαθεί ούτε μία οργανική θέση εκπαιδευτικού ΠΕ70 και ΠΕ60 στην ΕΑΕ έως σήμερα αλλά και να μην έχει μονιμοποιηθεί στο ΥΠΠΕΘ ούτε ένας ΠΕ71 ή ΠΕ61;
3)Το ότι "επανέρχεται η κανονικότητα στις υπηρεσιακές μεταβολές οι οποίες εξακολουθούσαν να πραγματοποιούνται παρά την κατάργηση των κλάδων αυτών στις δομές ΕΑΕ" εμπεριέχει από μόνο του την τραγική αλήθεια της μη εφαρμογής των νόμων στη χώρα μας. Αλλά αφού οι νόμοι δεν εφαρμόζονται, ποιος ο λόγος να συνταχθεί ένας νέος που επαναφέρει κάτι που δεν σταμάτησε να ισχύει ποτέ, όπως η αδιαλείπτως εφαρμοζόμενη "κανονικότητα" στις υπηρεσιακές μεταβολές; Μήπως για να συμπεριληφθούν κάποια επιπλέον προσόντα (όπως σεμινάρια αδιευκρίνιστης διάρκειας και εμπειρία στην ενισχυτική διδασκαλία) ή για να συμπληρωθεί το εδάφιο της μη απαιτούμενης κατοχής ειδικών προσόντων για την απόσπαση των μόνιμων εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ;
4) Άκρως αντιφατική και αβάσιμη είναι για πολλούς λόγους και η άποψη πως η έως τώρα μεταχείριση των ΠΕ70 και ΠΕ60 στην ΕΑΕ υπήρξε άδικη και άνιση  σε σύγκριση -προφανώς- με τους ΠΕ61 και ΠΕ71. Αν λοιπόν συγκρίνουμε τους δύο κλάδους, θα διαπιστώσουμε πως εδώ και 15 ολόκληρα χρόνια ισχύουν τα εξής:
α) Διαγωνισμοί ΑΣΕΠ έχουν διενεργηθεί για εκπαιδευτικούς όλων των κλάδων εκτός των ΠΕ61 και ΠΕ71.
β) Έχουν μονιμοποιηθεί στην εκπαίδευση χιλιάδες νέοι εκπαιδευτικοί, με ή χωρίς εξειδίκευση στον κλάδο τους ή στην ΕΑΕ, αλλά ούτε ένας ΠΕ71 ή ΠΕ61.
γ) Δεν υπάρχει ούτε ένας δάσκαλος ΠΕ70 που να έχει υπηρετήσει 15 έτη αποκλειστικά ως αναπληρωτής και να μην του έχει δοθεί η δυνατότητα μόνιμου διορισμού, αφού εκατοντάδες δάσκαλοι ΠΕ70 μονιμοποιήθηκαν ακόμη και χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ μέσα στα προηγούμενα δεκαπέντε χρόνια.
δ) Ο Ν. 3966/2011 έδωσε τις οργανικές θέσεις ΕΑΕ της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε εκείνους που έχουν βασικό τίτλο σπουδών Δασκάλου ή Νηπιαγωγού Ειδικής Αγωγής (ΠΕ71 και ΠΕ61), όπως ακριβώς συμβαίνει δηλαδή με όλους τους κλάδους της εκπαίδευσης, από τους πτυχιούχους των οποίων δεν απαιτούνταν ποτέ η κατοχή επιπλέον προσόντων -πέραν του βασικού πτυχίου- για την κατάληψη θέσης στον κλάδο τους ή τη συμμετοχή σε γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Οι θέσεις μετονομάστηκαν σε ΠΕ71 και ΠΕ61, αλλά α)ποτέ έως σήμερα δεν υπήρξε μονιμοποίηση των εν λόγω κλάδων στο Υπουργείο Παιδείας και β) ποτέ δεν χάθηκε ούτε μία οργανική θέση ΕΑΕ από τους ήδη υπηρετούντες μόνιμους δασκάλους και νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής.
ε) Με το παρόν νομοσχέδιο το ΥΠΠΕΘ ισχυρίζεται πως κατανέμει δικαιότερα τις οργανικές θέσεις ΕΑΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, από τη μια δίνοντας  στους ΠΕ70 και ΠΕ60 απεριόριστες δυνατότητες οργανικότητας, κινητικότητας και ευελιξίας μεταξύ ειδικής και γενικής αγωγής και από την άλλη αφαιρώντας το βασικό δικαίωμα των ΠΕ71 και ΠΕ61 να καταλαμβάνουν  οργανικές θέσεις στον κλάδο που έχουν αποκλειστικά και εξαρχής σπουδάσει. Στο πλαίσιο του ενιαίου συστήματος προσλήψεων, της ισότιμης μεταχείρισης και της προώθησης της συνεκπαίδευσης διερωτόμαστε λοιπόν: Εκπαιδευτικοί ΠΕ71 και ΠΕ61 με συμμετοχή σε "προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης" (άρθρο 21, Διορισμοί εκπαιδευτικών ΕΑΕ - υπηρεσιακές μεταβολές,  παράγραφος 4γ) θα αξιοποιούνταν αντίστοιχα για τη στελέχωση δομών Γενικής Εκπαίδευσης από το ΥΠΠΕΘ ελλείψει εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ70;

Ας ελπίσουμε ότι θα επικρατήσει η κοινή λογική και ας αντιληφθούμε επιτέλους ποιος πραγματικά αδικήθηκε στον χώρο της ΕΑΕ όλα τα προηγούμενα χρόνια και για ποιον επιδιώκεται μια νέα άνιση μεταχείριση ακόμη και σήμερα.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΝΕΟΪΔΡΥΘΕΙΣΕΣ ΔΟΜΕΣ Ε.Α.Ε.

10-08-16 Ανακοινώνονται όλες οι νεοϊδρυθείσες δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών ίδρυσης των νέων δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, και εν αναμονή της δημοσίευσης των Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων σε ΦΕΚ, για ενημέρωση των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων τους, ανακοινώνει τις νεοϊδρυθείσες δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε όλη τη χώρα.
Οι εκατοντάδες ιδρύσεις αποσκοπούν στην, κατά το δυνατό καλύτερο τρόπο, κάλυψη των εκπαιδευτικών των αναγκών των μαθητών σε όλα τα σημεία της χώρας. Μετά από 8 χρόνια απραξίας και αδιαφορίας για τις συσσωρευμένες και αυξανόμενες ανάγκες της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, το Υπουργείο Παιδείας αναγνωρίζει την αναγκαιότητα ύπαρξης νέων δομών μαθησιακής υποστήριξης και αποδεικνύει για άλλη μια φορά την έμπρακτη υποστήριξη στην αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης και συνολικά της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού έργου.
Το Υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα προκειμένου να καλύψει τις λειτουργικές ανάγκες σε προσωπικό νέων και παλαιών δομών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και τα σχολεία να λειτουργήσουν απρόσκοπτα από τις πρώτες ημέρες του σχολικού έτους.

Σημειώνουμε ότι σε συνθήκες κρίσης και δημοσιονομικών πιέσεων το ΥΠ.Π.Ε.Θ. αυξάνει κατά 20 % τα Τμήματα Ένταξης και κατά 8 % τα Ειδικά Σχολεία. Συγκεκριμένα ο τελικός αριθμός των Τμημάτων Ένταξης που ιδρύονται και θα λειτουργήσουν το 2016-17 πέραν των υπαρχόντων είναι 531. Επίσης, ιδρύονται 23 νέες Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και 12 Λυκειακές Τάξεις στα υπάρχοντα Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται σημαντικά το υπάρχον δίκτυο των δομών Ειδικής Εκπαίδευσης και παρέχεται η δυνατότητα φοίτησης και ένταξης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο κατάλληλο γι αυτούς εκπαιδευτικό περιβάλλον, σε όλες τις περιοχές της χώρας.

Ιδρύσεις Τμημάτων Ένταξης σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά
Ιδρύονται 61 Τμήματα Ένταξης σε Νηπιαγωγεία
Ιδρύονται 344 Τμήματα Ένταξης σε Δημοτικά
Ιδρύσεις Τμημάτων Ένταξης σε Γυμνάσια
Ιδρύονται 126 Τμήματα Ένταξης σε Γυμνάσια
Ιδρύονται Επαγγελματικά Γυμνάσια και Εργαστηρία Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Επαγγελματικά Γυμνάσια: 9
ΕΕΕΕΚ: 5
Ιδρύσεις Ειδικών Νηπιαγωγείων και Δημοτικών
Ειδικά Νηπιαγωγεία:3
Ειδικά Δημοτικά:6
Μετατροπές Τεχνικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων
Μετατρέπονται 31 ΤΕΕ ως εξής:
4 Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια – Λύκεια
5 Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια
22 Επαγγελματικά Γυμνάσια
Ιδρύονται Λυκειακές Τάξεις
Σε 12 Επαγγελματικά Γυμνάσια ιδρύονται Λυκειακές Τάξεις

Προάγονται
Προάγονται: 26 Δημοτικά
Συγχωνεύσεις- υποβιβασμοί - καταργήσεις
Συγχωνεύονται 4 Ειδικά Νηπιαγωγεία
Υποβιβάζονται 3 Ειδικά Δημοτικά
Καταργούνται 3 Ειδικά Δημοτικά και 1 Ειδικό Νηπιαγωγείο

Συγχωνεύσεις - καταργήσεις στην ΠΕ
Συγχωνεύονται 24 Τμήματα Ένταξης
Καταργούνται 7 Τμήματα Ένταξης σε Δημοτικά
Καταργούνται 6 Τμήματα Ένταξης σε Νηπιαγωγεία
Μετονομασίες - καταργήσεις στη ΔΕ
Μετονομάζονται 2 Τμήματα Ένταξης
Καταργείται 1 Τμήμα Ένταξης

Μετατροπές Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ιδρύσεις Τμημάτων Ένταξης Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ιδρύσεις Τμημάτων Ένταξης Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
ΣΜΕΑΕ Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.: Έρχεται νέος θεσμός για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου ( τα Κ.ΥΠ.Ε.Κ.)








09-08-16 Έρχεται νέος θεσμός για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου

Η πολύπλευρη αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας αποτελεί σταθερή στόχευση του ΥΠ.Π.Ε.Θ. Θεωρώντας ότι είναι πρωτίστης σημασίας η υποστήριξη των εκπαιδευτικών στο έργο τους, το ΥΠ.Π.Ε.Θ έχει συγκροτήσει Ομάδα Εργασίας που μελετά το νομικό πλαίσιο λειτουργίας ενός νέου θεσμού, των Κέντρων Υποστήριξης της Εκπαιδευτικής Κοινότητας (Κ.ΥΠ.Ε.Κ.), που το υπουργείο σκοπεύει να ιδρύσει άμεσα. Στόχος των Κ.ΥΠ.Ε.Κ. θα είναι ο συντονισμός και η θεσμοθετημένη συνεργασία μεταξύ των διαφόρων στελεχών και δομών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως οι Σχολικοί Σύμβουλοι, οι Υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων, Αγωγής Υγείας), τα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (Π.Ε.Κ.), τα Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.), οι Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων (Σ.Σ.Ν.), τα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π), τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), τα Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.) κτλ.
Μέχρι την οριστικοποίηση της εισήγησης της Ομάδας Εργασίας, τη νομοθέτηση του νέου πλαισίου, την προκήρυξη των νέων θέσεων υπευθύνων σε όλες τις δομές και την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής τους, οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι στελεχώνουν σήμερα τις εν λόγω δομές παραμένουν στις θέσεις τους και συνεχίζουν κανονικά να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Η από 7-8-2016 ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας και οι θέσεις της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.

Η χθεσινή ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας: 
 
07-08-16 Φoρτσάκης- Μπακογιάννη: Νοσταλγοί μιας άλλης εποχής
Η ερώτηση των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας Φορτσάκη και Μπακογιάννη προς τον Υπουργό Παιδείας, σχετικά με τη διαδικασία κρίσης της συνάφειας των μεταπτυχιακών τίτλων, είναι ολοφάνερο ότι διαπνέεται από το πνεύμα μιας «άλλης εποχής».
Πρόκειται, άραγε, για γκάφα ολκής κάτω από το άγχος της μικροκομματικής εκμετάλλευσης κάθε συντεχνιακής διαμαρτυρίας ή για επικίνδυνη άγνοια των ερωτώντων πρωτοκλασάτων στελεχών, περί των διαδικασιών πρόσληψης προσωπικού στην εκπαίδευση;
Η Νέα Δημοκρατία ισχυρίζεται ότι υπάρχει αρνητική διάκριση, από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας προς το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, επειδή οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών τους θα κριθούν από την αρμόδια, σύμφωνα με το νόμο, Επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Ακόμα, επικαλείται αποφάσεις για τη συνάφεια των μεταπτυχιακών που έγιναν στο παρελθόν με συνοπτικές διαδικασίες, σε εποχές που «όλα επιτρέπονταν» και η διοίκηση έπραττε κατά το δοκούν.
Άραγε, αγνοεί η Νέα Δημοκρατία ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης στη χώρα μας, οι προσλήψεις αναπληρωτών θα γίνουν υπό τον έλεγχο και την έγκριση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ); Προφανώς, δεν το αγνοεί, είναι παγκοίνως γνωστό, αφού, είναι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ που κάνει πράξη για πρώτη φορά τη σχετική συνταγματική επιταγή, η οποία ενώ υφίσταται από το 2001 αλλεπάλληλες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ αρνήθηκαν να την εφαρμόσουν επί 16 ολόκληρα χρόνια. Απλά, η ΝΔ θεωρεί αυτονόητο ότι ακόμη και κάτω από τον αξιοκρατικό και νομότυπο τρόπο που εξελίσσεται η διαδικασία θα μπορούσαν να επαναληφθούν οι πρακτικές του παρελθόντος.
Η Επιτροπή του ΙΕΠ συστάθηκε με Υπουργική Απόφαση, στις 29-6-2016, προκειμένου «η κρίση της συνάφειας των τίτλων του συνόλου των εκπαιδευτικών και του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού που απασχολείται σε δομές ΕΑΕ πραγματοποιείται με ενιαίο, αντικειμενικό, αξιοκρατικό και επιστημονικά τεκμηριωμένο τρόπο» και αποτελείται από επιστημονικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων, με εμπειρία και αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα.
Στο γραφείο του Υπουργού Παιδείας υπάρχουν πάμπολλες διαμαρτυρίες από αναπληρωτές του Ε.Ε.Π. που εγκαλούν το προηγούμενο σύστημα κρίσης της συνάφειας των μεταπτυχιακών τίτλων, επειδή υπήρχαν διαφορετικές εκτιμήσεις από τα παλαιότερα υπηρεσιακά συμβούλια για τους ίδιους ακαδημαϊκούς τίτλους.
Τι ακριβώς προτείνουν στον Υπουργό Παιδείας οι ερωτώντες βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας; Να παρέμβει η πολιτική ηγεσία σε επιστημονική επιτροπή του ΙΕΠ, ώστε η διοίκηση να βάλει σε κίνδυνο την όλη διαδικασία και τους ίδιους τους αναπληρωτές, ή, ακόμη χειρότερα, να υποκαταστήσει το ΑΣΕΠ;
Είναι περισσότερο από προφανές ότι η Νέα Δημοκρατία, που στα λόγια κόπτεται για την αριστεία, νοσταλγεί αυτή την «άλλη εποχή» των συντεχνιακών και πελατειακών διευθετήσεων και δεν το κρύβει άλλωστε. Δεν διστάζει να εκμεταλλευτεί την όποια διαμαρτυρία για να εγκαλέσει την κυβέρνηση και να καρπωθεί κομματικά οφέλη. Αλλά, τέτοιον ατυχή χειρισμό που από τη μια επιχειρεί να εκμεταλλευτεί την αγωνία των εργαζομένων και από την άλλη επιπλήττει τον Υπουργό Παιδείας για την τήρηση των αρχών της αξιοκρατίας και της νομιμότητας σπάνια έχουμε την ευκαιρία να δούμε από βουλευτές και μάλιστα του διαμετρήματος των κ.κ. Φορτσάκη και Μπακογιάννη.


Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α., όπως επισημαίνεται και σε προηγούμενη ανακοίνωσή της, ενδιαφέρεται να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των ειδικοτήτων που εκπροσωπεί. Κατά συνέπεια, θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό το να υπάρξει ισόνομη αντιμετώπιση του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού με το Εκπαιδευτικό Προσωπικό και στο ζήτημα της συνάφειας των μεταπτυχιακών τίτλων.

Υπερασπιζόμαστε τα δίκαια αιτήματα των συναδέλφων που στελεχώνουν ως αναπληρωτές τις δομές Ε.Α.Ε. υπό τις εν εξελίξει διαφοροποιημένες διαδικασίες ενόψει της δημιουργίας ενιαίου πίνακα, κάτι που αποτελεί βήμα εξισορρόπησης με τα ισχύοντα για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Επιπρόσθετα, θεωρείται βήμα απαραίτητο προκειμένου να υπάρξει άπαξ κατοχύρωση των τίτλων (όπως αντίστοιχα συνέβη και με το εκπαιδευτικό προσωπικό) ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι συνάδελφοι με την ίδια διαδικασία και την ίδια αγωνία κάθε χρόνο κατά την υποβολή των αιτήσεών τους στην ετήσια Πρόσκληση πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών. 

Αναφορικά με το ύφος της χθεσινής ανακοίνωσης του Υπουργείου που απαντά  σε  Ερώτηση βουλευτών της Ν.Δ. στη Βουλή, επισημαίνουμε ότι πέραν των κομματικών αντιπαραθέσεων και των λεκτικών υπερβολών (πχ. ‘’συντεχνιακές–πελατειακές διαμαρτυρίες-διευθετήσεις’’), η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. αφενός μεν έχει κοινοποιήσει τις θέσεις της (http://poseepea.blogspot.gr/search?updated-max=2016-07-29T19:37:00%2B03:00&max-results=20&start=2&by-date=false) αφετέρου δε,  με τους εκπροσώπους της στην Επιτροπή του Ι.Ε.Π. διεκδικεί το καλύτερο δυνατό προς όφελος των δικαιωμάτων των συναδέλφων, με συνέπεια στις θέσεις της επιδιώκοντας το σεβασμό στις αρχές της ισόνομης και δίκαιης διαχείρισης από την εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.