Σάββατο 21 Μαΐου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)
Πανεπιστημίου 59, 7ος όρ., Τ.Κ. 105 64, Αθήνα,  tel: 6987227384


Αθήνα, 21-5-2016
Αρ. Πρωτ.: 29

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Την Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016, στις 17:30, θα διεξαχθεί η Τακτική Γενική Συνέλευση των Αντιπροσώπων της Ομοσπονδίαςστην έδρα της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, Πανεπιστημίου 59, 7ος όροφος (Μετρό: ΟΜΟΝΟΙΑ), όπως ορίζει το Άρθρο 31 του Καταστατικού.

Η ημερήσια διάταξη έχει ως εξής:
1) Οι εξελίξεις στην Ειδική Εκπαίδευση
2) Οργανωτικά θέματα της Ομοσπονδίας

Παρακαλούμε θερμά τους Συλλόγους να ενημερώσουν εγκαίρως τους εκλεγμένους αντιπροσώπους τους προκειμένου να παρευρεθούν στη Συνέλευση.

Κατά τη συνεδρίαση μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να παρευρίσκονται και οι πρόεδροι των Περιφερειακών Συλλόγων (χωρίς δικαίωμα ψήφου).

Σύμφωνα με το Άρθρο 32, οι Σύλλογοι δύνανται εντός 20 ημερών από την ημερομηνία πρόσκλησης, ή το αργότερο μέχρι δέκα ημέρες πριν τη διεξαγωγή της Συνέλευσης, να αποστείλουν τις προτάσεις τους για την ημερήσια διάταξη.



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΣΥΓΚΛΙΣΗ Δ.Σ. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ

Αγαπητοί συνάδελφοι,

την Τετάρτη 25-5-2016, στις 19:30, στα γραφεία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, θα συγκλιθεί το Δ.Σ. της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, με θέματα ημερήσιας διάταξης:

α) Εξελίξεις στην Ειδική Εκπαίδευση
β) Οργανωτικά θέματα 1ου Φεστιβάλ Φορέων Ειδικής Εκπαίδευσης
γ) Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση Αντιπροσώπων

Θα ενημερωθείτε για τις αποφάσεις του Δ.Σ.

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: "AΝΟΙΧΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ"


ΑΝΟΙΧΑ
Αγαπητοί συνάδελφοι εργαζόμενοι και γονείς των μαθητών μας,
Ζούμε όλοι και όλες σε μια χρονική περίοδο μεγάλης επίθεσης και αναδιαρθρώσεων στον χώρο της εκπαίδευσης και όχι μόνο. Ξέρουμε πολύ καλά ότι όσο περνάει ο καιρός η καθημερινότητά η δική σας αλλά και η δική μας γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Οι ανάγκες μας για μια αξιοπρεπή ζωή, για μόνιμη και σταθερή δουλειά, για μισθό που θα μας επιτρέπει να ζούμε με αξιοπρέπεια, για κοινωνική ασφάλιση και σύνταξη, για  ανθρώπινη δημόσια υγεία και παιδεία, για ελεύθερο χρόνο και διασκέδαση, έχουν μπει χρόνια τώρα στον «κόφτη» των μνημονίων.  Στην εκπαίδευση βλέπουμε την συνέχιση της πολιτικής των προηγούμενων υπουργών παιδείας (Διαμαντοπούλου/ Αρβανιτόπουλου/ Λοβέρδου) σε πλήρη εναρμόνιση με τις εντολές της  ΕΕ και του ΟΟΣΑ που στόχο έχουν την διάλυση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Τα χτυπήματα που δέχεται είναι απανωτά. Την ίδια στιγμή, το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να πείσει κι εσάς κι εμάς ότι από τον Σεπτέμβρη όλα θα λειτουργούν «ρολόι».
ΣΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;
Ø    Με συνοπτικές διαδικασίες κι ενώ τα κενά καταμετρώνται σε περίπου 3.500 μήνα Μάιο(!!!),επιβάλλονται μια σειρά μέτρων που διαλύουν το ολοήμερο σχολείο, την ειδική αγωγή, το νηπιαγωγείο, τα γυμνάσια και τα λύκεια. Ταυτόχρονα, απολύουν χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και υποβαθμίζουν μια σειρά μαθημάτων και ειδικοτήτων.
Ø    Συγκεκριμένα, στο νηπιαγωγείο αυξάνεται ο αριθμός των νηπίων στα 14 ως ελάχιστο όριο για να λειτουργήσει ένα τμήμα. Αποτέλεσμα: συγχωνεύσεις, καταργήσεις τμημάτων, «άδειασμα» των προνηπίων! Πάνω από 1.144 τμήματα κλείνουν αν εφαρμοστεί η υπουργική απόφαση και 800-1.000 αναπληρώτριες νηπιαγωγοί θα βρεθούν απολυμένοι/ες!
Ø    Στα δημοτικά σχολεία το νέο ολοήμερο σχολείο του υπουργείου Παιδείας δεν είναι καν νέο, αλλά ένα φτηνό σχολείο ΕΑΕΠ, όπου: καταργείται η πρωινή ζώνη( 7-8), καταργείται ο υπεύθυνος του ολοημέρου, περικόπτονται ώρες από διδακτικά αντικείμενα (Μουσική, Γυμναστική, Αγγλικά, ΤΠΕ, Θεατρική Αγωγή-κατάργηση της από την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη) κι όλοι οι μαθητές σχολούν στις 13:15’! Για να μαθαίνουν δηλαδή τα παιδιά ξένες γλώσσες, πληροφορική, ζωγραφική και μουσικά όργανα στον 21ο αιώνα, θα πρέπει να βάζετε εσείς το χέρι ακόμη πιο βαθιά στην τσέπη, τη στιγμή που όλοι μας πληρώνουμε ήδη ένα σκασμό φόρους για την δημόσια παιδεία.
Ø    Με ελάχιστο αριθμό τους 50 μαθητές και βεβαίωση εργασίας και από τους δύο γονείς για να μπορεί να εγγραφεί ένας μαθητής στο ολοήμερο, ουσιαστικά η πλειοψηφία των ολοήμερων τμημάτων θα κλείσει. Στην Ελλάδα που η ανεργία αγγίζει και ξεπερνά σε πολλές ηλικιακές ομάδες το 30% κι η μαύρη ή εκ περιτροπής εργασία σαρώνει, καταλαβαίνουμε ποιά θα είναι τα αποτελέσματα από την εφαρμογή της επίμαχης Υπουργικής Απόφασης.
Ø    Με το κλείσιμο των ολοήμερων τμημάτων και την συρρίκνωση του πρωινού ωραρίου, αφαιρούνται χιλιάδες διδακτικές ώρες από το ωρολόγιο πρόγραμμα και σχεδόν σε όλες οι ειδικότητες! Απαξιώνει τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων και τα μαθήματα των Εικαστικών, της Μουσικής, της Θεατρικής Αγωγής, της Γυμναστικής και των ΤΠΕ μιας και δίνει την δυνατότητα να διδάξουν τα διδακτικά τους αντικείμενα όποιοι εκπαιδευτικοί έχουν περισσεύματα ωρών, με ό,τι αυτό σημαίνει για το επίπεδο της παρεχόμενης γνώσης αλλά και την καταστρατήγηση των  επαγγελματικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.
Ø    Πάνω από 10.000 λιγότερες θέσεις εκπαιδευτικών υπολογίζει να χρειάζεται το Υπουργείο Παιδείας με αυτές τις ρυθμίσεις! Οι απολύσεις εκπαιδευτικών επανέρχονται μετά από 2 χρόνια ξανά στο προσκήνιο.
Ø    Το «νέο» σχολείο με άλλα λόγια θα λειτουργεί όπως όπως, με ό,τι είναι διαθέσιμο κάθε φορά: με λιγότερους εκπαιδευτικούς, με μεγαλύτερα τμήματα, ή και με καταργήσεις τμημάτων και σχολικών μονάδων, με υποβάθμιση της μαθησιακής διαδικασίας που εν τέλει θα παρέχει κομματιασμένη και αποσπασματική γνώση. Τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών σας παραδίνονται στο έλεος των περικοπών, την ίδια στιγμή που με δημόσιο χρήμα από τον ιδρώτα όλων των εργαζομένων νεκρανασταίνονται μόνο οι τραπεζίτες, φοροδιαφεύγουν και φοροαπαλλάσονται εφοπλιστές-επιχειρηματικοί κολοσσοί-καναλάρχες.
Στην Ειδική Αγωγή καταργούνται ουσιαστικά τα Τμήματα Ένταξης και οι μαθητές παρακολουθούν το μάθημα της τάξης χωρίς επιπλέον βοήθεια. Ο εκπαιδευτικός που αναλαμβάνει την παράλληλη στήριξη (εφόσον φυσικά υπάρχει!) θα μοιράζεται σε περισσότερα από ένα σχολεία και μαθητές. Ταυτόχρονα, δεν υπάρχει καμία εγγύηση πως τα ειδικά σχολεία θα είναι στελεχωμένα επαρκώς τον Σεπτέμβριο.
 Στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση κάθε χρόνο χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες λόγω των μηδενικών διορισμών και των προσλήψεων αναπληρωτών από Οκτώβρη-Νοέμβρη και μετά, στοιβάζονται σχεδόν 30 μαθητές ανά τμήμα, αφήνουν ακάλυπτες ώρες μαθημάτων, και το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών ωθείται ώστε να στραφεί στην τεχνική εκπαίδευση, όπου θα υπάρχει απλήρωτη εργασία των μαθητών με το πρόσχημα της πρακτικής άσκησης. Επιπλέον, αλλάζει το καθεστώς της διδασκαλίας των μαθημάτων, με αναθέσεις αντικειμένων σε περισσότερες ειδικότητες. (π.χ.: καθηγητές Πληροφορικής θα μπορούν να διδάσκουν μαθηματικά, Μηχανολόγοι αντιστοίχως Φυσική και Μαθηματικά κ.ο.κ.)
Είναι απολύτως φανερό ότι το υπουργείο Παιδείας υποβαθμίζει συστηματικά το φτηνό, ευέλικτο, κατακερματισμένο σχολείο της αγοράς της Διαμαντοπούλου και του Αρβανιτόπουλου, πετώντας σαν στυμμένη λεμονόκουπα τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων και τους δασκάλους/νηπιαγωγούς ώστε να ταιριάζει γάντι στην Παιδεία των περικοπών και των μνημονίων! Επαναφέρει όλες τις αντιδραστικές εγκυκλίους των υπουργών παιδείας όλων των μνημονιακών κυβερνήσεων (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και όλων των συνδυασμών τους) δίνοντάς τους μάλιστα ανελαστικό χαρακτήρα!
Εμείς σας λέμε καθαρά:
Για να καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες των παιδιών σας σε μόρφωση πρέπει το δημόσιο σχολείο να δουλεύει αλλιώς:
ü    Με όλα τα προνήπια και νήπια στα νηπιαγωγεία.
ü    Με τμήματα που δεν θα έχουν περισσότερα από 20 παιδιά στο Δημοτικό και 15 στο νηπιαγωγείο, 20 μαθητές στα γυμνάσια και στα λύκεια ανά τμήμα, 15 στα μαθήματα κατεύθυνσης και 10 στα εργαστηριακά, για στοιχειωδώς καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα.
ü    Με όσα τμήματα ένταξης και εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης χρειάζονται, ώστε να καλύπτονται ΟΛΑ τα παιδιά που τα χρειάζονται. Με ενισχυτική διδασκαλία και Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη από την αρχή της σχολικής χρονιάς για τα γυμνάσια και τα λύκεια και με τάξεις υποδοχής.
ü    Με τμήματα του ολοήμερου που θα λειτουργούν με την διαρκή στήριξη δασκάλων οι οποίοι θα δουλεύουν αποκλειστικά σε αυτό και με την εγγραφή όσων μαθητών το επιθυμούν χωρίς προϋποθέσεις.
ü    Με όλους τους συναδέλφους των ειδικοτήτων που θα δίνουν την δυνατότητα στα παιδιά να έρχονται σε ουσιαστική επαφή με τα αντικείμενά τους.
ü    Με την γενναία κρατική χρηματοδότηση για να μπορούν να καλύπτουν τα νηπιαγωγεία και τα σχολεία τις ανάγκες τους.
ü    Αλλά κυρίως με περιεχόμενο που θα κάνει την γνώση ουσιαστική και όχι κομματιασμένη, που θα δίνει χαρά, που θα βοηθά τα παιδιά να πατούν στα πόδια τους, που θα τους δίνει τα εφόδια να καταλαβαίνουν τον κόσμο γύρω τους και όχι απλά μερικές δεξιότητες για να ανταγωνίζονται στην εργασιακή ζούγκλα που τα περιμένει στο μέλλον.
ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ, ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ!
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!
�ΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ-ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ



Ανακοίνωση για την κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας την Παρασκευή 13-5-2016

Το Συντονιστικό Αναπληρωτών-Αδιόριστων Εκπαιδευτικών συμμετείχε στην κινητοποίηση ενάντια στα μέτρα που διαλύουν το δημόσιο σχολείο και οδηγούν χιλιάδες αναπληρωτές σε μόνιμη ανεργία.  Ο νέος ενιαίος τύπος ολοήμερου δημοτικού σχολείου, οι καταργήσεις  και  συγχωνεύσεις  τμημάτων νηπιαγωγείων,  η ουσιαστική κατάργηση των τμημάτων ένταξης και η δραματική μείωση των παράλληλων στηρίξεων,  η εισαγωγή της μαθητείας σε συνδυασμό με τις υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, η άρρητη απαγόρευση της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης, οι υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών από βαθμίδα σε βαθμίδα, οι επικείμενες  αλλαγές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μόνο στόχο έχουν να περιορίσουν κατά χιλιάδες το εκπαιδευτικό προσωπικό, για να βγαίνουν τα νούμερα, ενώ οι μαθητές μας στερούνται τα στοιχειώδη μορφωτικά δικαιώματα!
Κανένας εφησυχασμός! Το Υπουργείο προσπάθησε να βάψει το μαύρο άσπρο! Αν δεν παίζονταν οι δουλειές μας και το μέλλον του δημόσιου σχολείου, θα μπορούσαμε ακόμα και να γελάσουμε. Εν προκειμένω όμως οργιζόμαστε. Ας πάρουμε ένα-ένα όσα δήλωσε ο Υπουργός… Τα νηπιαγωγεία δε θα κλείσουν, ίσα-ίσα θα χρειαστούν περισσότεροι νηπιαγωγοί δεδομένης της ένταξης των προνήπιων (πώς γίνεται αυτό με την αλλαγή του κατώτατου ορίου των μαθητών στα 14 και χιλιάδες προνήπια να βρίσκονται εκτός του δημόσιου νηπιαγωγείου αξιοπερίεργο…).Στην ειδική εκπαίδευση τα τμήματα ένταξης θα είναι περισσότερα, ενώ οι παράλληλες θα παραμείνουν οι ίδιες (πώς γίνεται αυτό με τις πιστώσεις ΕΣΠΑ να περιορίζονται στις 2.000 για τα επόμενα 4 χρόνια και τη γραμμή του Υπουργείου να είναι «καμιά πρόταση δεύτερου τμήματος ένταξης» δεν περιέγραψε…). Για τα ολοήμερα όπου καταργείται ο υπεύθυνος και μένει «ανοιχτή» η μία διδακτική ώρα ανάλογα με τα περισσεύματα, τα παιδιά θα αυξηθούν από 50.000 σε 55.000 (πώς γίνεται αυτό όταν αποκλείονται παιδιά ανέργων-ανασφάλιστων αναπάντητο). Όσο για τα ΕΑΕΠ γενικεύονται σε περισσότερα σχολεία με τον νέο τύπο… Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που τα στελέχωναν θα είναι μέσα στα σχολεία;.
Ας πάμε όμως στο δια ταύτα. Καμία δέσμευση δεν υπήρξε  για τον αριθμό των αναπληρωτών που πρόκειται να προσληφθούν το επόμενο έτος. Τα κοινωφελή προγράμματα των 420/490 μπαίνουν κανονικά ως μέσο χρηματοδότησης των προσλήψεων με πρώτο πεδίο εφαρμογής το Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. με εννιάμηνες (sic) συμβάσεις των 420/490 ευρώ. Τα μαθήματα ειδικοτήτων θα γίνονται με βάση το διαθέσιμο προσωπικό της σχολικής μονάδας, ενώ θα διατίθενται και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων από τα ΕΠΑΛ. Οι 20.000 διορισμοί μετατίθενται για την επόμενη τριετία και θα συναρτηθούν από την αξιολόγηση. Η εκπαίδευση, κατά το Υπουργείο δεν έλυσε τα προβλήματα της προ κρίσης, θα τα λύσει τώρα με το ΑΕΠ να έχει μειωθεί; Μήπως να δουλέψουμε και εθελοντικά κύριε Φίλη, για να βάλουμε πλάτη;
Σαφώς το Υπουργείο απέκλεισε εκπροσώπους αναπληρωτών και γονιών, για να μην αναγκαστεί να απαντήσει σε αυτούς που πραγματικά πλήττονται από τα μέτρα που λαμβάνει. Φαίνεται ότι ο ΟΟΣΑ , κυβερνητικοί συνδικαλιστές και λοιποί συνομιλητές τύπου ΣΕΒ έχουν καλύτερη άποψη για το σχολείο που δεν πρέπει να αντιδρά και δεν πρέπει να κοστίζει. Καταδικάζουμε με κάθε τρόπο την πολιτική του Υπουργείου και καταγγέλλουμε τη  συνδικαλιστική γραφειοκρατία που βρέθηκε σύμμαχος της. Με πρωτοκαθεδρία τη ΔΑΚΕ και τα ΣΥΝΕΚ στην ΟΛΜΕ που απείλησαν ότι θα αποχωρήσουν αν μπουν αναπληρωτές και ακολούθως από τη ΔΑΚΕ και τη ΔΗΣΥ στη ΔΟΕ που δήλωσαν κατά της εισόδου αναπληρωτών, η συνάντηση εντός του Υπουργείου έδειξε ξεκάθαρα ότι γονείς και αναπληρωτές είναι ανεπιθύμητοι, όταν παλεύουν για τις ζωές τις δικές τους και των παιδιών τους.
Με βάση τις εξελίξεις, απευθύνουμε:
§  Αίτημα στις ομοσπονδίες, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, να πραγματοποιήσουν εντός της εβδομάδας ανοιχτά Δ.Σ. σε μεσημεριανή ώρα, ώστε να υπάρχει δυνατότητα συμμετοχής εκ μέρους των εργαζόμενων εκπαιδευτικών. Άμεση ενημέρωση του κλάδου και προκήρυξη απεργίας,  για να υπερασπιστούν τους αναπληρωτές, όπως θα έκαναν εάν επρόκειτο για απολύσεις μόνιμων συναδέλφων.
§  Κάλεσμα σε όλους τους αναπληρωτές/αναπληρώτριες να παραστούν μαζικά στα Δ.Σ. των ομοσπονδιών καθώς και στη  συνέλευση προέδρων των ΕΛΜΕ το Σάββατο 21-05-2016. Εμείς απολυόμαστε, εμείς παίρνουμε στις πλάτες μας τον αγώνα και απαιτούμε κάλυψη! Τα σωματεία και τα συνδικάτα πρέπει να είναι στα χέρια των εργαζομένων! Καμιά ανάθεση!
§  Κάλεσμα στα σωματεία μας να προχωρήσουν άμεσα σε αποφάσεις που θα προτείνουν απεργία και απεργιακή κλιμάκωση ενάντια στην επίθεση που δέχεται το δημόσιο σχολείο και στις απολύσεις χιλιάδων συναδέλφων αναπληρωτών.
§  Γραπτό αίτημα στην ΕΡΤ για την ενημέρωση της ελληνικής κοινωνίας σχετικά με τις αλλαγές που κατεδαφίζουν το δημόσιο σχολείο.
§  Κάλεσμα στους γονείς να υπερασπιστούν τα σχολεία των παιδιών τους. Εκδίδουμε και μοιράζουμε ενημερωτική επιστολή σε όλα τα σχολεία. Προγραμματίζουμε και οργανώνουμε πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο.
§  Κοινή σύσκεψη αναπληρωτών, μόνιμων συναδέλφων και σωματείων την Πέμπτη 19-5-2016 (σε μέρος και ώρα που θα ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες) για την οργάνωση της αναγκαίας μαχητικής απάντησης του κλάδου, την οργάνωση του αγώνα με χαρακτηριστικά απεργιακής κλιμάκωσης. Μια στάση εργασίας ή μια απεργία-τουφεκιά χωρίς συνέχεια δεν μπορεί να είναι η απάντηση εν μέσω χιλιάδων απολύσεων.

Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,
Οι απολύσεις και η ανεργία αφορούν πρώτα εμάς τους αναπληρωτές, για να ακολουθήσουν απολύσεις μόνιμων συναδέλφων. Εμείς οι ίδιοι με την παρουσία μας να επιβάλουμε τα αναγκαία μέτρα για τη διαφύλαξη θέσεων εργασίας και εργασιακών δικαιωμάτων. Η προκήρυξη στάσεων εργασίας, ενώ οδηγούμαστε στην ανεργία δεν είναι αρκετή. Όταν νομοθετούνται χιλιάδες απολύσεις, μόνη λύση είναι ο δρόμος!



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΝΕΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Αγαπητοί συνάδελφοι,

τη Δευτέρα 23-5-2016, στις 19:30, στα γραφεία του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής και της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, Πανεπιστημίου 59, 7ος όροφος, θα γίνει συνάντηση των διοργανωτών του φεστιβάλ με τους συμμετέχοντες στα περίπτερα, προκειμένου να δοθούν οι τελικές οδηγίες και να διευκρινιστούν οι λεπτομέρειες της χωροταξικής οργάνωσης.

Καλούνται όσοι συμμετέχουν με περίπτερα, να προσέλθουν την προκαθορισμένη μέρα και ώρα, καθώς η παρουσία τους κρίνεται σημαντική για την καλύτερη οργάνωση του Φεστιβάλ.

Παράλληλα, όσοι συνάδελφοι ενδιαφέρονται να βοηθήσουν εθελοντικά στη διοργάνωση του φεστιβάλ καλούνται, επίσης, να παρευρεθούν στη συνάντηση.

Η οργανωτική επιτροπή του Φεστιβάλ 

Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

ΣΕΕΑΠΙΝ: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΦΙΛΗ



Κύριε Υπουργέ, παρότι βρίσκεστε στο τιμόνι του ευαίσθητου Υπουργείου Παιδείας εδώ και κάποιο διάστημα, μόλις πρόσφατα, συναντήσατε τους εκπροσώπους της Ομοσπονδίας μας (ΠΟΣΕΠΕΕΑ) η οποία εκπροσωπεί το Ειδικό Επιστημονικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, που εργάζεται σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ) στα Κέντρα Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) και στις Επιτροπές Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης των Σχολείων με Τμήματα Ένταξης (ΕΔΕΑΥ).
Ευελπιστώ να καταλάβατε ότι είμαστε οι άνθρωποι με την επιστημονική κατάρτιση, τις ικανότητες, και την ευαισθησία, οι οποίοι στηρίζουμε το κομμάτι της ειδικής αγωγής που καλύπτει την διάγνωση και υποστήριξη των ειδικών (ιατρικών, λογοθεραπευτικων, κινητικών, ψυχο-κοινωνικών) αναγκών των παιδιών και των οικογενειών με αναπηρία, δίπλα στους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής που αναλαμβάνουν την βασική τους εκπαίδευση.
Αφού ακούσαμε τα όσα είπατε για την σημασία της Ειδικής Αγωγής- πράγματα καθόλου πρωτόγνωρα για εμάς δυστυχώς, μιας και τα ακούμε χρόνια τώρα απο κάθε πολιτική ηγεσία, αναφέρατε την πρόθεση σας να πραγματοποιήσετε προσλήψεις αξιοποιώντας άλλα Υπουργεία- αναφερόμενος ουσιαστικά στο Υπουργείο Εργασίας μέσω της χρήσης Κοινωφελών Προγραμμάτων Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας του ΟΑΕΔ. Ήδη στο παρελθόν προσπαθήσατε να επιχειρήσετε το ίδιο με τον κλάδο των Νηπιαγωγών, αλλά η αντίσταση της ΔΟΕ σταμάτησε τον εξευτελισμό, την ηθική και οικονομική απαξίωση που κάτι τέτοιο θα έφερνε στα μέλη της. Ανοίξατε κατόπιν σταδιακά τις πόρτες για να μπουν στα σχολεία κοινωνικοί επιστήμονες, οι οποίοι προσελήφθησαν απο τον ΟΕΑΔ, με μόνο κριτήριο τον χρόνο ανεργίας και όχι τα ακαδημαϊκά προσόντα, χωρίς καμία εκπαίδευση ή εποπτεία για τον χώρο και με κατάπτυστη σχέση εργασίας και συμβολικό μισθό 429 εως 489 ευρώ. Σκοπεύετε τώρα να γενικεύσετε αύτη την τακτική, προσλαμβάνοντας όλους εμάς που υπηρετούμε χρόνια το πιο ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας, με τον ίδιο τρόπο.
Κύριε Φίλη, σας γνωστοποιούμε ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι στην Ειδική Αγωγή, είμαστε χρόνια αναπληρωτές και έχουμε ήδη αρκετή εμπειρία για να χρειαζόμαστε εργασία μέσω δήθεν προγραμμάτων για την απόκτησή της.
Σας γνωστοποιούμε ότι δεν σπουδάσαμε χρόνια και δεν δουλέψαμε χρόνια σε Ειδικά Σχολεία, ταξιδεύοντας ανά τη χώρα, βιώνοντας ετησίως ανασφάλεια για το αν θα επαναπροσληφθουμε και σε ποιο μέρος, για να καταλήξουμε να παίρνουμε μισθούς πείνας που όχι μόνο μας καταστρέφουν οικονομικά αλλά απαξιώνουν πλήρως την ύπαρξή μας στα σχολεία, δημιουργώντας υπαλλήλους διαφορετικών ταχυτήτων. Με ποια λογική στο ίδιο Ειδικό Σχολείο, ο μόνιμος εκπαιδευτικός ή ο μόνιμος ψυχολόγος θα παίρνει έναν μισθό, ενώ την ίδια ώρα, ο αναπληρωτής με την ίδια ακριβώς ειδικότητα θα παίρνει λιγότερα απο τα μισά; Είναι ο μόνιμος εργαζόμενος, πιο επιστήμονας απο τον αναπληρωτή; Είναι ο ένας εργαζόμενος στο ίδιο σχολείο, ανώτερος απο τον άλλο εργαζόμενο με τις ίδιες σπουδές;  Με την πρόταση σας αύτη, το επαγγελματικό και επιστημονικό μας κύρος πλήττεται ανεπανόρθωτα, εφόσον δεν θα είμαστε μισθολογικά ισότιμοι με τους συναδέλφους μας και με όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.
Προχωρώντας σε προσλήψεις ειδικών με διαφορετικές σχέσεις εργασίας θα καταστρέψετε την Ειδική Αγωγή, τον χώρο που χρήζει την μεγαλύτερη σταθερότητα προσωπικού σε όλη την εκπαίδευση. Οι χρόνια εργαζόμενοι στον χώρο δεν θα μπορούμε να δουλέψουμε, εφόσον δεν θα πληρούμε το κριτήριο ανεργίας του ΟΑΕΔ, κάτι που αφήνει εκτός εργασίας εκατοντάδες ειδικούς και ταράζει κάθε σταθερότητα στις ειδικές δομές, με τον ερχομό νέων ατόμων που θα προσληφθούν μόνο με βάση το διάστημα ανεργίας τους και όχι την κατάρτιση και την εξειδίκευσή τους.
Το Υπουργείο Παιδείας και μόνο αυτό, οφείλει να είναι υπεύθυνο για τη στελέχωση, την επιμόρφωση και την εποπτεία των εργαζομένων στην Εκπαίδευση. Οφείλετε να αναδεικνύετε και να υποστηρίζετε το έργο μας, ώστε να μπορούμε και εμείς να στηρίζουμε τον ευαίσθητο πληθυσμό με τον οποίο δουλεύουμε. Η μεταφορά της ευθύνης μας στο Υπουργείο Εργασίας και στα συμβολικής, σχεδόν εθελοντικής εργασίας προγράμματα του ΟΑΕΔ, δηλώνει δυστυχώς την προχειρότητα με την οποία διαχειρίζεστε την Ειδική Αγωγή, τους πυλώνες που την στηρίζουν και τα παιδιά- αποδέκτες των υπηρεσιών μας.
Σαν Σύλλογος Ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής, σας καλούμε άμεσα να ανακαλέσετε την πρότασή σας και να μεριμνήσετε ως οφείλετε για την πρόσληψη των ειδικοτήτων μας αυστηρά και μόνο μέσω του Υπουργείου Παιδείας στο οποίο ανήκουμε. Οτιδήποτε άλλο, σημαίνει καταστροφή των εργαζομένων και καταστροφή της Ειδικής Αγωγής, που ήδη χρόνια κρέμεται απο τρεμάμενες κλωστές και υποφέρει απο αλλεπάλληλα χτυπήματα.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, θα ασκήσουμε κάθε προβλεπόμενο μέσο ώστε να διαφυλάξουμε αφενός το επιστημονικό μας υπόβαθρο και να αντισταθούμε στην οικονομική εξαθλίωση στην οποία, ελαφρά τη καρδία μας παραπέμπετε.  Επιπλέον, καλούμε τους αδελφούς συλλόγους και τα σωματεία της Εκπαίδευσης να δείξουν την συμπαράστασή τους σε αυτή την επικείμενη αδικία και να προφυλάξουν την εκπαίδευση απο την επερχόμενη γενίκευση της ηθικής  και μισθολογικής απαξίωσης  που θα ακολουθήσει, αν αυτές οι πολιτικές δεν σταματήσουν εδώ.
Εάν βεβαίως ως Υπουργός επιμείνετε στις προτάσεις σας αντιπροτείνουμε στα πλαίσια της ισότητας, να εργαστείτε και ο ίδιος με κοινωφελές πρόγραμμα για να αποκτήσετε την απαιτούμενη εργασιακή εμπειρία, στο Υπουργείο που αναλάβατε, μιας και δυστυχώς οι αλλεπάλληλοι επικίνδυνοι για τον χώρο μας, χειρισμοί δηλώνουν το λιγότερο, την απειρία σας.

Για το ΔΣ
Η Πρόεδρος                                    Η Γραμματέας


Μαρία Αγάθου                                  Αννέτα Καββάδα

ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑVAAZ .ORG ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ!

Το κίνημα του Avaaz.org, με γνώμονα την κοινή βούληση, δίνει δύναμη στις φωνές των πολιτών για να μπορούν να επηρεάσουν πολιτικές αποφάσεις. Κάθε βδομάδα, εκατομμύρια πολίτες από κάθε γωνιά της γης και κάθε κοινωνικό φάσμα, λαμβάνουν δράση μέσω του Avaaz πάνω σε φλέγοντα ζητήματα όπως διαφθορά, φτώχεια, ανθρώπινα δικαιώματα και κλιματική αλλαγή.
Τα Ψηφίσματα Πολιτών είναι ένας νέος ιστότοπος που δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες απ'όλο τον κόσμο να ξεκινούν και να κερδίζουν εκστρατείες πάνω σε φλέγοντα, τοπικά, εθνικά ή και παγκόσμια ζητήματα.

Το ψήφισμα της ΑVAAZ .ORG προς

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, κ. Νίκος Φίλης: Καμία πρόσληψη ΕΕΠ και ΕΒΠ μέσω κοινωφελούς προγράμματος στην ειδική αγωγή!


Γιατί είναι σημαντικό;
Η Ειδική αγωγή είναι ένας ευαίσθητος και πολύ σημαντικός  τομέας για κάθε χώρα. Ίσως ακόμα περισσότερο για μια χώρα με τεράστια οικονομικά προβλήματα όπως η Ελλάδα. Η ''δουλοποίηση'' των συνθηκών εργασίας μέσω κοινωφελών προγραμμάτων-9μηνων συμβάσεων που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με το  Υπουργείο Εργασίας για τους ΕΕΠ (ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό  και ΕΒΠ (ειδικό βοηθητικό προσωπικό) είναι ένα άδικο μέτρο που αντίστοιχο του δεν ισχύει σε κανέναν εργαζόμενο στον τομέα της εκπαίδευσης. Ανήκουμε στην εκπαίδευση και εργαζόμαστε για αρκετά χρόνια με τις ίδιες συμβάσεις όπως όλοι οι εκπαιδευτικοί. Θέλουμε ισότητα για όλους στην εκπαίδευση και μόνιμες θέσεις για τους ΕΕΠ και ΕΒΠ για όλα τα κενά σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Οριστική κατάργηση της κοινωφελής για όλους τους ΕΕΠ και ΕΒΠ!!! Μόνιμες θέσεις για όλους μας στην εκπαίδευση!!! 


Υπογράψτε το ψήφισμα της ΑVAAZ .ORG Καμία πρόσληψη ΕΕΠ και ΕΒΠ μέσω κοινωφελούς προγράμματος στην ειδική αγωγή ΕΔΩ

Πηγή: ΣΕΕΠΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

  
 
Από την οργανωτική επιτροπή του 1ου Φεστιβάλ Φορέων της Ειδικής Εκπαίδευσης λάβαμε την ακόλουθη επιστολή για τη συμμετοχή στα περίπτερα του  Φεστιβάλ:
       
                    
                                         ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Ανακοινώνουμε ότι συμπληρώθηκαν οι συμμετοχές για το 1ο Φεστιβάλ Φορέων Ειδικής Εκπαίδευσης. Οι αιτήσεις ήταν πραγματικά πολλές και καλύφθηκαν πλήρως οι δυνατότητες της Τεχνόπολης. 
Ως εκ τούτου παρακαλούμε μην στέλνετε άλλες αιτήσεις συμμετοχής.
Ευχαριστούμε για την πραγματικά μεγάλη ανταπόκριση.

Από την οργανωτική επιτροπή

Τρίτη 17 Μαΐου 2016

ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΠΟΤ ΤΟΥ 1ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΟΡΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Αγαπητοί συνάδελφοι,

είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας κοινοποιήσουμε το ραδιοφωνικό διαφημιστικό σποτ του 1ου Φεστιβάλ Φορέων Ειδικής Εκπαίδευσης, που θα πραγματοποιηθεί στην ΤΕΧΝΟΠΟΛΗ στο Γκάζι, στις 5 και 6 Ιουνίου 2016.

Για να ακούσετε το ηχητικό πατείστε ΕΔΩ

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΤΟΥ ΚΥΣΕΕΠ Δ.ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ



ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΕΠ, ΕΒΠ
Του Δημήτρη Παπαευθυμίου, Αιρετού στο ΚΥΣΕΕΠ

Για άλλη μια φορά διαπιστώνεται ότι η διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, λειτουργεί με τρόπο που ακυρώνει το ΚΥΣΕΕΠ, υπηρεσιακό συμβούλιο αρμόδιο για τα θέματα του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικό, χωρίς την παραμικρή διάθεση συνεργασίας για τα θέματα που το αφορούν.
Χωρίς καμία συζήτηση της διεύθυνσης και του ΚΥΣΕΕΠ, εκδόθηκε με υπογραφή του υπουργού παιδείας κου Φίλη η εγκύκλιος των αποσπάσεων για το σχολικό  2016-2017, με αλλαγές σε σχέση με την εγκύκλιο της προηγούμενης χρονιάς, με λάθη και παραλήψεις ανεπίτρεπτες για μια έμπειρη διεύθυνση.
Συγκεκριμένα προβαίνει σε προσθήκες που δεν στηρίζονται νομοθετικά, όπως η εξαίρεση από τις μεταθέσεις  όσων είναι στελέχη της εκπαίδευσης και η θητεία τους λήγει μετά την 31-08-2016 και όσων υπηρετούν σε θέσεις με θητεία η οποία λήγει μετά την 31-08-2016.
Από πού άραγε προκύπτει αυτή η απαγόρευση και γιατί άραγε δεν έχουν  το δικαίωμα της παραίτησης  τα στελέχη της εκπαίδευσης  ή των υπηρετούντων με θητεία εντός του καλοκαιριού, ζητώντας ταυτόχρονα και απόσπαση;
Επίσης από πού προκύπτει  η υποχρέωση να συνοδεύεται η αίτηση από βεβαίωση εκπαιδευτικής υπηρεσίας του διευθυντή εκπαίδευσης ή του προϊσταμένου ΚΕΔΔΥ, στην οποία να αναφέρεται για κάθε έτος ξεχωριστά η ημερομηνία ανάληψης και λήξης;
Σε τι εξυπηρετεί αυτή η απίστευτη γραφειοκρατική διαδικασία; Σε τι εξυπηρετεί να βεβαιωθεί αν η ανάληψη της υπηρεσίας  ήταν στις 1 ή στις 11 Σεπτέμβρη;
Μήπως η διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του ΥΠΠΕΘ μπερδεύει τις μεταθέσεις με τις αποσπάσεις;
Μήπως τελικά πρόκειται να γίνουν αποσπάσεις  με βάση  το αν κάποιος  είχε πάρει  προηγούμενες αποσπάσεις  και όχι με τους λόγους που ο κάθε συνάδελφος επικαλείται ;
Μήπως τελικά πρόκειται για  το νέο πνεύμα, της νέας  ηγεσίας της διεύθυνσης  Ειδικής Αγωγής  του ΥΠΠΕΘ;
Και γιατί, αφού γίνονται όλες αυτές οι αλλαγές δεν παίρνει ΦΕΚ η υπουργική απόφαση, όπως πρέπει να  γίνεται στις περιπτώσεις αυτές;
Από την πλευρά μου διαπιστώνω ότι η νομοθεσία στην οποία  στηρίζεται η εγκύκλιος  είναι η ίδια που στηρίζονταν και οι εγκύκλιοι των προηγούμενων χρόνων. Πού στηρίζεται άραγε  η ανάγκη των αλλαγών (ανούσιες,  πρόχειρες και γραφειοκρατικές κατά τη γνώμη μου),  που εμπεριέχονται στην νέα εγκύκλιο;

Ας μας ενημερώσουν επιτέλους οι αρμόδιοι του ΥΠΠΕΘ ως μέλη του ΚΥΣΕΕΠ, για να καταλάβουμε πως θα γίνουν φέτος οι αποσπάσεις. 

Δημήτρης Παπαευθυμίου, 
Αιρετός στο ΚΥΣΕΕΠ

Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ


Συνάδελφοι. 

καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες των αδιεξόδων και των δυσκολιών στην εκπαίδευση. Τα προβλήματα διογκώνονται και το μέλλον μοιάζει δυσοίωνο. Η προοπτική στελέχωσης της εκπαίδευσης είναι στον αέρα και διάφορα σενάρια έρχονται στην επιφάνεια. 
Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ παρακολουθεί της εξελίξεις και δραστηριοποιείται έγκαιρα προς κάθε κατεύθυνση. Η προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά της χρήσης των προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας του ΟΑΕΔ στην Ειδική Αγωγή, το συντονιστικό των φορέων της ειδικής εκπαίδευσης , οι κινητοποιήσεις, είναι κάποια από αυτά. 
Το φεστιβάλ, σαν συνέχεια της δράσης του Συντονιστικού των Φορέων της Ειδικής Εκπαίδευσης, αποτελεί το επόμενο μέσο συσπείρωσής των συναδέλφων και διεκδίκησης των αιτημάτων μας. 
Ελάτε όλοι μαζί να κάνουμε την αγωνία μας διεκδίκηση και δημιουργία. Σας καλούμε να συμμετέχετε ενεργά στην διοργάνωση του φεστιβάλ, να δώσουμε δύναμη στη φωνή μας και αποτέλεσμα στην δράση μας.

Στάθης Καρπενησιώτης
Προέδρος ΠΟΣΕΕΠΕΑ.