Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΕΕΠΕΑ ΚΡΗΤΗΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ                                                                                     Χανιά 27 Φεβρουαρίου 2016
ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ                        
ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΡΗΤΗΣ                                                                         Αρ.Πρωτ 3
(Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΚΡΗΤΗΣ)
Αρκαδίου 57 Χανιά Κρήτης Τ.Κ.  73100
Email: seepeak@yahoo.gr
ΤΗΛ./   FAX 28210 70176
Υπόψη  κας Καρτσωνάκη Γεωργίας.
 
 
       Μετά την πραγματοποίηση της τακτικής  Γενικής Συνέλευσης του ΣΕΕΠΑ Κρήτης, στις 26-2-2016, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε θερμά τον πρόεδρο της ΠΟΣΕΕΠΕΑ κ. Στάθη  Καρπενησιώτη για την πρόθυμη ανταπόκριση στο αίτημα μας να παρευρεθεί στην Γενική Συνέλευση προκειμένου να ενημερωθούν τα μέλη μας για τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν τους κλάδους μας.
       Στα πλαίσια αυτά πραγματοποιήθηκε  εκτενής ενημέρωση σε πλήθος ερωτήσεων που αφορούν εργασιακά μας ζητήματα και παράλληλα πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για την ίδρυση του επιστημονικού φορέα στης ΠΟΣΕΕΠΕΑ.
      Εκ μέρους όλου του Συλλόγου ευχαριστούμε τόσο την ΠΟΣΕΕΠΕΑ όσο και τους αιρετούς μας στο ΚΥΣΕΕΠ για τη συνεργασία με τον ΣΕΕΠΕΑ Κρήτης.
 
 
 
Για το Δ.Σ. του Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α  Κρήτης.
           
       Η Πρόεδρος                                                            Η Γενική Γραμματέας
 
 
ΚΑΡΤΣΩΝΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ                           ΣΤΥΛΙΑΝΟΥΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ


Αγαπητοί συνάδελφοι,

Πραγματοποιήθηκε, χθες Πέμπτη 25-2-2016,  σύσκεψη της Επιτροπής για την αναθεώρηση του Πλαισίου Μεταθέσεων και Διορισμών, στο Υπουργείο Παιδείας, στην οποία είχε κληθεί να συμμετέχει η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, δια των ορισθέντων εκπροσώπων της, Δ. Αρβανίτη, αιρετού του ΠΥΣΕΕΠ Αττικής και της Χρύσας Αναστασοπούλου, Υπεύθυνης Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων στο Δ.Σ. του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής και εκπροσώπου των αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ.
Το θέμα της Επιτροπής ήταν οι υπηρεσιακές μεταβολές του ΕΕΠ και ΕΒΠ αποκλειστικά και ιδιαίτερα οι αποσπάσεις, για τις οποίες υπήρξε γραπτή εισήγηση της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής για την εφαρμογή μοριοδότησης ανάλογης με αυτής των μεταθέσεων.
Όσον αφορά τις μεταθέσεις αναφέρθηκε ότι δεν χρειάζονται αλλαγές αφού όπως ειπώθηκε "το σύστημα μεταθέσεων του ΕΕΠ και ΕΒΠ είναι ιδιαίτερα εξελιγμένο".
Αμέσως μετά την αρχική εισήγηση, δόθηκε ο λόγος στους εκπροσώπους μας και ο Δ. Αρβανίτης αναφέρθηκε στην έντονη διαμαρτυρία μας για την μη τακτική συμμετοχή της ΠΟΣΕΕΠΕΑ στην επιτροπή, κατέθεσε τις προτάσεις της Ομοσπονδίας και ζήτησε να κληθούμε σε επόμενη συνάντηση που αυτές θα συζητηθούν. Ακόμη τονίστηκε η ανάγκη να γίνουν άμεσα διορισμοί στον χώρο της ειδικής αγωγής με βασικό κριτήριο την προϋπηρεσία.
Όσον αφορά το αντικείμενο της συνεδρίασης, επιφυλασσόμαστε να πάρουμε θέση για το θέμα των αποσπάσεων αφού μελετήσουμε την σχετική εισήγηση.
Κατόπιν πήρε το λόγο και η συνάδελφος Χ. Αναστασοπούλου, η οποία αναφέρθηκε αναλυτικά στις προτάσεις του συντονιστικού των αναπληρωτών για την διαδικασία των διορισμών.
Με αφορμή την τοποθέτηση μας για τους διορισμούς, έγινε συζήτηση για το θέμα της προϋπηρεσίας σαν βασικό κριτήριο. Ζητήσαμε να αποδείξει το υπουργείο ότι έχει την πολιτική βούληση να προχωρήσει προς την κατεύθυνση αυτή, αναλαμβάνοντας αν χρειαστεί και σχετική νομοθετική πρωτοβουλία.
Επίσης, ζητήσαμε από τη Δ/ντρια ΕΑ, κα Ντ. Αστέρη, να μας ενημερώνει για τις προτάσεις της διεύθυνσης για θέματα του ΕΕΠ και ΕΒΠ και να προτείνει άμεσα την έναρξη διαδικασιών για την διενέργεια διαγωνισμού για διορισμούς στην ΕΑ.
Τέλος, ο διευθυντής του γραφείου του Υπουργού, κ. Τ. Κατσαρός, δεσμεύτηκε ότι πριν την όποια απόφαση για την διαδικασία των διορισμών, ο υπουργός θα καλέσει τις ηγεσίες των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών, ενώ μας υποσχέθηκε ότι η ΠΟΣΕΕΠΕΑ θα συμμετέχει στην Επιτροπή που θα επεξεργαστεί το νόμο για την Ειδική Αγωγή.

Ευχαριστούμε τους συναδέλφους, Χ. Αναστασοπούλου και Δ. Αρβανίτη που εκπροσώπησαν επάξια και δυναμικά την Ομοσπονδία και το Δ. Αρβανίτη για την ενδελεχή ενημέρωση.



Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΕΕΠΕΑ ΚΡΗΤΗΣ



 Χανιά, 16  Φεβρουαρίου 2016
Αρ.Πρωτ. 2

ΣΥΛΛΟΓΟΣ                                                                         
ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ                        
ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΡΗΤΗΣ                                                                      
(Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΚΡΗΤΗΣ)
Αρκαδίου 57 Χανιά Κρήτης Τ.Κ.  73100
Email: seepeak@yahoo.gr
ΤΗΛ./   FAX 28210 70176
Υπόψη  κα Καρτσωνάκη Γεωργία.
 

ΠΡΟΣ:  Ειδικό Εκπαιδευτικό και   Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό  ΣΜΕΑΕ  ,     ΚΕΔΔΥ    και   Γενικής Παιδείας   Κρήτης.
                                                                                                                                                                                                                                   
ΘΕΜΑ: Πρόσκληση σε Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΕΕΠΕΑ Κρήτης
 
     Το Δ.Σ του ΣΕΕΠΕΑ Κρήτης  καλεί τα μέλη του σε Τακτική Γενική Συνέλευση, την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 10:00 το πρωί στην αίθουσα Ανδρόγεω  του Δήμου Ηρακλείου (οδός  Ανδρογέου 2 ,2ος όροφος).
Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης που θα απασχολήσουν την Γενική μας Συνέλευση είναι τα παρακάτω:
1. Εγγραφή νέων μελών και συνδρομή έτους, στον ΣΕΕΠΕΑ Κρήτης και  την ΠΟΣΕΕΠΕΑ.
2. Ενημέρωση δράσεων του συλλόγου , από  την πρόεδρο κ .Καρτσωνάκη Γεωργία.
3. Λογοδοσία των αιρετών μας στο  ΠΥΣΕΕΠ Κρήτης από την κ. Βόκα Ελένη και
τον κ. Θαλασσινάκη  Κώστα..
4..Ενημέρωση – συζήτηση από τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας κύριο Καρπενησιώτη Στάθη.
5. Κοπή  πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Για να διευκολυνθεί η συμμετοχή των συναδέλφων στη Γενική Συνέλευση έχει εξασφαλισθεί από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης ,συνδικαλιστική άδεια μιας ημέρας. Η άδεια θα ισχύει μόνο για τους συναδέλφους που θα συμμετάσχουν στη Συνέλευση.
Μέλη του Συλλόγου μπορούν να γίνουν και οι συνάδελφοι που υπηρετούν ως αναπληρωτές στα ΚΕΔΔΥ , τις ΣΜΕΑΕ και στα τμήματα παράλληλης στήριξης και ένταξης  της Γενικής Παιδείας της Κρήτης.
Παρακαλούμε να είμαστε στον χώρο της Γ.Σ την προκαθορισμένη ώρα και σας υπενθυμίζουμε ότι την ημέρα της Γ.Σ θα καταβληθεί και η συνδρομή μας για το 2016, η οποία ανέρχεται στο ποσό των  20€ (10 € για τον ΣΕΕΠΕΑ Κρήτης και 10€ για την ΠΟΣΕΕΠΕΑ).

Για το Δ.Σ. του Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α  Κρήτης.
           
       Η Πρόεδρος                                                                        Η Γενική Γραμματέας
 
 
ΚΑΡΤΣΩΝΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ                                                     ΣΤΥΛΙΑΝΟΥΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Εύλογες απορίες δημιουργεί η βιασύνη του ΥΠΠΕΘ να περάσει τροπολογία σχετικά με την Ειδική Αγωγή εντός του Παράλληλου Προγράμματος, χωρίς την απαραίτητη διαδικασία του διαλόγου και της επεξεργασίας προτάσεων. Ο προβληματισμός μας ενισχύεται από το γεγονός ότι τόσο ο ίδιος ο Υπουργός Παιδείας κ. Ν. Φίλης, όσο και οι αρμόδιοι σύμβουλοί του, έχουν προαναγγείλει την κατάθεση σχετικού νομοσχεδίου για την Ειδική Εκπαίδευση, μετά από διαβούλευση και επεξεργασία προτάσεων των εμπλεκομένων φορέων. Συνεπώς, δεν γίνεται αντιληπτό το επείγον του θέματος.

Παράλληλα, αλγεινή εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι στο ψηφισθέν νομοσχέδιο, δεν συμπεριλήφθηκαν τροπολογίες με προτάσεις που είχε εγκαίρως καταθέσει η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, αναφορικά με θέματα ΕΕΠ και ΕΒΠ, που ρυθμίζουν ανισότητες και στρεβλώσεις, διευκολύνοντας την λειτουργία της ειδικής αγωγής και δεν περιλαμβάνουν κανένα δημοσιονομικό κόστος.  

Αναμένουμε από το Υπουργείο να τηρήσει τις δεσμεύσεις του και να εμπλακεί σε ουσιαστικό διάλογο με τους φορείς που έχουν άμεση επαφή με τα προβλήματα της ειδικής εκπαίδευσης, αξιοποιώντας τις επεξεργασμένες προτάσεις, τη γνώση και την εμπειρία του κλάδου μας. Επιθυμούμε να γίνουμε μέρος της λύσης και της προοπτικής για την ειδική εκπαίδευση, χωρίς όμως να δεχτούμε οποιαδήποτε έκπτωση  των δικαιωμάτων μας, καθώς και των δικαιωμάτων των ωφελούμενων από την δημόσια ειδική εκπαίδευση.



Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Η ΒΟΥΛΗ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Ψηφίστηκε στις 20 Φεβρουαρίου 2016, στην Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο για το Παράλληλο Πρόγραμμα "Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις", που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την τροπολογία για τα Τμήματα Ένταξης και άλλα θέματα του ΥΠΠΕΘ. Συγκεκριμένα τα άρθρα που αφορούν τροπολογίες του ΥΠΠΕΘ είναι τα ακόλουθα:


Άρθρο 26 - Αντισταθμιστική Εκπαίδευση

Άρθρο 27 - Ρυθμίση θεμάτων της Εθνικής Βιβλιοθήκης, των Δημόσιων Βιβλιοθηκών και του Ο.Π.Ε.Β.
Άρθρο 28 - Ρυθμίσεις για την εύρυθμη λειτουργία του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου 
'Άρθρο 82 - Ρυθμίσεις θεμάτων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Δείτε το ψηφισμένο Ν/Σ ΕΔΩ

Δ. ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ:"ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ"

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την επιστολή του Αιρετού του ΚΥΣΕΕΠ Δημήτρη Παπαευθυμίου, αναφορικά με την τροπολογία του ΥΠΠΕΘ, για τα Τμήματα Ένταξης:  
 ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η  ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ

Του Δημήτρη Παπαευθυμίου
Αιρετού στο ΚΥΣΕΕΠ

Η τροπολογία που κατέθεσε το ΥΠΠΕΘ και αφορά τα Τμήματα Ένταξης, αναφέρει ότι σκοπός του Τ.Ε. είναι η πλήρης ένταξη του μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία στο σχολικό περιβάλλον, δηλώνοντας  ότι η αντίληψη των ιθυνόντων του ΥΠΠΕΘ είναι πως, οι μαθητές με ειδικές ανάγκες ή και αναπηρία, εν δυνάμει έχουν πρόβλημα ένταξης στο περιβάλλον της τάξης και όχι μαθησιακές δυσκολίες που πρέπει μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα να αντιμετωπιστούν.
Επίσης υποστηρίζει ότι στόχος του εκπαιδευτικού του τμήματος ένταξης, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης, είναι να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητες και διδακτικές πρακτικές, καθώς και την κατάλληλη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.
Δηλαδή να κάνουν οι δύο εκπαιδευτικοί ουσιαστικές αλλαγές στο πρόγραμμα και στο περιβάλλον της τάξης, προς όφελος του μαθητή με τις εκπαιδευτικές ανάγκες.
Άραγε πόσο εφικτό σήμερα είναι αυτό και τι αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν;
Αρκεί  αυτή η ασαφής διάταξη  που προτείνεται για να δημιουργηθεί ένα κατάλληλα εκπαιδευτικό περιβάλλον και μάλιστα συνεργατικό; Μπορεί κάποιος να το φανταστεί στην Β΄θμια εκπαίδευση με τον περιορισμένο αριθμό των ειδικών εκπαιδευτικών;
Αναλύοντας τον ρόλο του εκπαιδευτικού του τμήματος ένταξης, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι αυτός  καλείται να κάνει παρεμβάσεις στις διαπιστωμένες δυσκολίες των μαθητών,  που έχουν να κάνουν με την γραφή, τον αργό ρυθμό ανάγνωσης, την παραγωγή του λόγου, γραπτού ή προφορικού, τα μαθηματικά, την κατανόηση κειμένου κ.α.
Επίσης καλείται να εκπαιδεύσει τον μαθητή στην απόκτηση γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών διαχείρισης της γνώσης, να δομήσει το πρόγραμμα μελέτης στο σπίτι και να υποστηρίξει την αυτοεκτίμησή του καθώς  και την αποδοχή του από τους συμμαθητές του.
Στο ΤΕ ο εκπαιδευτικός  είναι σε διαδικασία διαρκούς αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή, καταρτίζοντας και εφαρμόζοντας το κατάλληλο ατομικό μαθησιακό πρόγραμμα  και αξιολογώντας σε τακτά χρονικά διαστήματα  την  αποτελεσματικότητα των τεχνικών που εφαρμόζει. Στην διαμόρφωση του ατομικού προγράμματος, οφείλει να έχει άμεση και ουσιαστική συνεργασία με το αρμόδιο ΚΕΔΔΥ και τον σύμβουλο ειδικής αγωγής.
Στην απάντηση του ΥΠΠΕΘ για τις αρνητικές κριτικές που ασκήθηκαν στην συγκεκριμένη τροπολογία, αναφέρθηκε  ότι γνώμονας της πρότασης παροχής της υποστήριξης του μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εντός της τάξης του , ήταν ακριβώς το να μην στιγματίζεται ο μαθητής με την απόσυρσή του σε ιδιαίτερο χώρο και να μην γκετοποιείται και χλευάζεται από τους άλλους συμμαθητές .
Μα αν υποθέσουμε ότι ένας μαθητής, στην προσπάθειά του να ανταποκριθεί στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης του δεν τα καταφέρνει, είναι βέβαιο ότι θα βιώσει την απόρριψη, την διαφορετικότητα, την αναξιότητα και τον χλευασμό των άλλων, αφού θα βρίσκεται σε συνεχή σύγκριση της απόδοσής του με την απόδοση των  συμμαθητών  του.
Τις περισσότερες φορές, η κοροϊδία και τα αρνητικά σχόλια των συμμαθητών είναι μικρότερα έως ασήμαντα όταν ο συμμαθητής τους παίρνει βοήθεια στο τμήμα ένταξης, δείχνουν κατανόηση στις δυσκολίες του και επικροτούν με μεγαλύτερη διάθεση την προσπάθεια και την πρόοδό του.
Αν σύμφωνα με την τροπολογία η υποστήριξη του μαθητή θα γίνεται μέσα στην τάξη, ο εκπαιδευτικός  του τμήματος ένταξης τι εκπαιδευτικό  πρόγραμμα  θα εφαρμόζει;  Αυτό του προγράμματος της τάξης ή το εξατομικευμένο βάση των αναγκών του μαθητή;
Και γιατί, κατά την άποψη του ΥΠΠΕΘ αυτό θα λειτουργήσει υπέρ της ένταξης του μαθητή;
Και γιατί το διαφοροποιημένο πρόγραμμα του εν λόγω μαθητή δεν θα προκαλέσει την περιέργεια και την αποδιοργάνωση των άλλων μαθητών;
Και ο μαθητής;  Θα αισθάνεται καλά όταν ο δικός του δάσκαλος ακολουθεί γι΄ αυτόν ένα διαφορετικό και συνήθως πιο απλό εκπαιδευτικό πρόγραμμα;
Άραγε οι λίγες ώρες απομάκρυνσής του από την τάξη  είναι τροχοπέδη για την ένταξή του; Οι άλλες ώρες που  βρίσκεται στην τάξη του δεν έχουν δυναμική προσαρμογής;
Με την αντίληψη του ΥΠΠΕΘ, καλύτερη συγκέντρωση θα έχει ο μαθητής στην τάξη με όλους τους συμμαθητές, απ΄ ότι στο ΤΕ. Θα είναι πιο παραγωγικός ίσως.
Και τελικά οι δύο εκπαιδευτικοί πως θα συνεργάζονται μέσα στην τάξη, καλύπτοντας τις ανάγκες όλων των μαθητών, οι οποίες θα έχουν μεγάλες διαφορές; Και αν συμβεί να είναι περισσότεροι του ενός οι μαθητές της τάξης που θα έχουν ανάγκη εκπαιδευτικής στήριξης, πως θα τα καταφέρει ο εκπαιδευτικός του ΤΕ, παρέχοντας ταυτόχρονα τις ίδιες εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε όλους;
Αναγνωρίζοντας τον θεσμό του ΤΕ ως δομή της ειδικής εκπαίδευσης μέσα στο γενικό σχολείο και τις ιδιαίτερες ανάγκες που καλύπτει, θα πρέπει να γίνει αποδεκτή η αναγκαιότητα να ιδρυθεί ΤΕ  σε κάθε εκπαιδευτική μονάδα, τόσο της Α΄θμιας, όσο και της Β΄ θμιας εκπαίδευσης και η πολιτεία και ιδιαίτερα το ΥΠΠΕΘ, οφείλει να τα στελεχώσει με κατάλληλο προσωπικό και να τα υποστηρίξει.
Οι εκπαιδευτικοί των ΤΕ έχουν ανάγκη από προγράμματα επιμόρφωσης σε θέματα εντοπισμού και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών, στην εκπόνηση των εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων στήριξης των  μαθητών σε εκπαιδευτικό και ψυχολογικό επίπεδο.
Κάθε σκέψη για διεύρυνση των παρεχόμενων  εκπαιδευτικών υπηρεσιών των εκπαιδευτικών των ΤΕ και σε άλλες εκπαιδευτικές μονάδες, θα έχει σαν αποτέλεσμα την κατάργηση στην πράξη του αναγκαίου αυτού θεσμού.
Η τροπολογία που κατέθεσε το ΥΠΠΕΘ, είναι έξω από την φιλοσοφία και τους σκοπούς της λειτουργίας των ΤΕ, γι΄ αυτό πρέπει να αποσυρθεί.
Όσοι εκ των συμβούλων του υπουργού Παιδείας τον έπεισαν για την αναγκαιότητα αυτής της τροπολογίας, με την προχειρότητα που την διακρίνει, ίσως πρέπει να επαναξιολογηθούν από την πολιτική ηγεσία.
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΕΕΠ