Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Χορηγούσαν πλαστά πιστοποιητικά δυσλεξίας

Δικογραφία σε βάρος τριών γυναικών για συμμετοχή σε μεγάλο αριθμό υποθέσεων απάτης, με κατάρτιση και έκδοση πλαστογραφημένων πιστοποιητικών δυσλεξίας, σχηματίστηκε από την Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος...

Η συνέχεια στη  naftemporiki.gr από εδώ: http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2202852

Δ.Ο.Ε: " Nα μοριοδοτούνται όλα τα κριτήρια που κατέχουν οι υποψήφιοι για διορισμό στην Ειδική Αγωγή. "

Και η Δ.Ο.Ε παίρνει θέση υπέρ της κατάργησης της άδικης διάταξης του ν.3699 της Ειδικής Αγωγής  και της ανάγκης μοριοδότησης όλων των κριτηρίων που κατέχουν οι υποψήφιοι για διορισμό στην Ειδική Αγωγή, αφού "...Το αποτέλεσμα της «εισβολής των μεταπτυχιακών» είναι πως η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής, κάθε χρόνο, θα βρίσκεται σε κατώτερες θέσεις στον πίνακα αναπληρωτών, αφού στην Ειδική Αγωγή, όποιος αποκτήσει μεταπτυχιακό  τίτλο μπαίνει πρώτος στον πίνακα και ας έχει μηδενική προϋπηρεσία (δηλαδή ξεπερνά στον πίνακα συναδέλφους που έχουν από 10 έως 80 μήνες προϋπηρεσία!!)..."

Β.Β


 


Αρ. Πρωτ: 1211 Αθήνα  28/6/2012
Προς : 
1. Τον  Υπουργό Παιδείας
 κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο
ΚΟΙΝ:
1. Διευθυντή Ειδικής Αγωγής
κ. Αλεβίζο Γιώργο
2.Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Κύριε Υπουργέ,
Μαζικές διαστάσεις λαμβάνει, πλέον, το φαινόμενο της απόκτησης μεταπτυχιακών τίτλων Ειδικής Αγωγής στο εξωτερικό και ιδιαίτερα στη Βουλγαρία (Σόφια) και στην Ιταλία (Τορίνο). Είναι βέβαιο ότι οι τίτλοι αυτοί θα προσκομιστούν για αναγνώριση στο ΔΟΑΤΑΠ και στη συνέχεια θα κατατεθούν στο Υπουργείο Παιδείας, προκειμένου όσοι τους κατέχουν να προηγηθούν στο διορισμό τους ως αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή. Το αποτέλεσμα της «εισβολής των μεταπτυχιακών» είναι πως η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής, κάθε χρόνο, θα βρίσκεται σε κατώτερες θέσεις στον πίνακα αναπληρωτών, αφού στην Ειδική Αγωγή, όποιος αποκτήσει μεταπτυχιακό  τίτλο μπαίνει πρώτος στον πίνακα και ας έχει μηδενική προϋπηρεσία (δηλαδή ξεπερνά στον πίνακα συναδέλφους που έχουν από 10 έως 80 μήνες προϋπηρεσία!!). Πρόκειται για μια άδικη διάταξη του νόμου της Ειδικής Αγωγής 3699/2008 που πρέπει  ν' αλλάξει.
Κύριε Υπουργέ,
Ύστερα από τα παραπάνω, το Δ.Σ. της. της ΔΟΕ ζητά :
  • Να ελεγχθούν, άμεσα, όλοι οι μεταπτυχιακοί τίτλοι Ειδικής Αγωγής που αποκτώνται στο εξωτερικό και ιδιαίτερα το πώς εκπαιδευτικοί, που υπηρετούν στη δημόσια εκπαίδευση, αποκτούν αυτούς τους τίτλους, με δεδομένο ότι η παρουσία τους στα μεταπτυχιακά προγράμματα του εξωτερικού είναι υποχρεωτική μια φορά την εβδομάδα.
  • Να τροποποιηθεί, άμεσα, η άδικη διάταξη του Ν. 3699/2008 (άρθρο 20, παρ. 12) και να εκδοθεί το Π.Δ. που προβλέπεται στις εξουσιοδοτικές διατάξεις του άρθρου 34, παρ.13 του Ν.3699/2008, όπου ρητά αναφέρεται η ανάγκη μοριοδότησης όλων των κριτηρίων που κατέχουν οι υποψήφιοι για διορισμό στην Ειδική Αγωγή.
  • Να δοθούν στη δημοσιότητα όλοι οι τίτλοι μεταπτυχιακών σπουδών στην Ειδική Αγωγή.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ & ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΣΚ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ 2 ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΠΕ – 23


Προς: Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Δ/νση Ειδικής Αγωγής, Υ.Σ.Ε.Ε.Π.
Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης & ΠΥΣΕΕΠ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ & ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ
ΤΟΥ ΝΣΚ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ 2 ΠΙΝΑΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΠΕ – 23



Σύμφωνα με την υπ. Αρ. 458/2011 γνωμοδότηση του ΝΣΚ α) στη διαδικασία προσλήψεως αναπληρωτών και ωρομισθίων ψυχολόγων ΠΕ-23 σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ είναι επιτρεπτή η συμμετοχή όχι μόνο των ειδικευμένων αλλά και των ανειδίκευτων στους κλάδους της παιδαγωγικής και σχολικής ψυχολογίας, πλην όμως κατά το διορισμό προηγούνται οι ειδικευμένοι και έπονται οι ανειδίκευτοι υπό τον όρο ότι θα εξαντληθεί ο πίνακας των ειδικευμένων, β) επιβάλλεται να καταρτιστούν δύο πίνακες αυτοτελείς, ένας κύριος για τους ειδικευμένους στους κλάδους αυτούς και ένας για τους ανειδίκευτους και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η μοριοδότηση ξεχωριστά για κάθε πίνακα με βάση τα προβλεπόμενα στο νόμο κριτήρια, γ) σε περίπτωση ισοβαθμίας και εφόσον έχει προηγηθεί η διαδικασία αυτή της μοριοδότησης όπως ορίζεται στη σχετική Υπουργική Απόφαση θα ακολουθηθεί η διαδικασία της κληρώσεως.
Η συγκεκριμένη γνωμοδότηση διχάζει το κλάδο των ψυχολόγων και στερεί το δικαίωμα εργασίας από άτομα που εργάζονται χρόνια στο χώρο της Ειδικής Αγωγής, χωρίς να έχουν την αναφερόμενη «ειδίκευση».
Οι μεταπτυχιακές σπουδές είναι κάτι διαφορετικό από την ειδίκευση. Αν θελήσουμε να θεωρήσουμε τους μεταπτυχιακούς τίτλους ειδικεύσεις, τότε μιλάμε για ειδικότητες στην ψυχολογία. Ωστόσο στην Ελλάδα δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να καθορίζει ότι κάποιος μεταπτυχιακός τίτλος δίνει αυτόματα και συγκεκριμένη ειδικότητα ψυχολόγου. Όταν θα δημιουργηθεί το κατάλληλο νομικό πλαίσιο τότε θα πρέπει να έχει ο κάθε απόφοιτος ψυχολογίας πρόσβαση σε ειδίκευση επί πληρωμή και ασφάλιση, όπως γίνεται στην ιατρική. Ακόμα, στο μέλλον, αν θεσπιστούν υποχρεωτικές ειδικότητες, κάτοχοι διαφορετικών μεταπτυχιακών τίτλων σε συνδυασμό με την εμπειρία τους, να μπορούν πιθανά να διεκδικήσουν την ίδια ή και διπλή ακόμη ειδικότητα και λογικά δεν θα μπορούν να υπάρξουν ειδικότητες ισάριθμες των μεταπτυχιακών τίτλων. Επίσης, ειδικότητες δεν αναγνωρίζονται σε κανένα από τους υπόλοιπους κλάδους που συμπεριλαμβάνονται στο ΕΕΠ, ωστόσο μόνο από τους ψυχολόγους ζητούν «ειδίκευση», δε ζητούν δηλαδή ειδικευμένους κοινωνικούς λειτουργούς, νοσηλευτές, εργοθεραπευτές. Γιατί αυτό να ισχύει μόνο για τους ψυχολόγους;
Ακόμα και αν θεωρηθεί ότι «Ειδίκευση νοείται η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Παιδαγωγική ή Σχολική Ψυχολογία» όπως αναφέρεται σε προηγούμενες εγκυκλίους, τότε θα πρέπει να διευκρινιστεί για πιο λόγο προωθείται αποκλειστικά αυτή η μεταπτυχιακή ειδίκευση από τη στιγμή που υπάρχουν και άλλες ειδικεύσεις που συνδέονται άμεσα με τις συγκεκριμένες θέσεις; Στα πλαίσια της ειδικής αγωγής δεν μπορεί να θεωρηθεί σχετικό μόνο ένα μεταπτυχιακό που δίνει έμφαση σε θέματα όπως οι μαθησιακές δυσκολίες, αλλά και κάθε μεταπτυχιακό «σχετικό με την ειδικότητα» που το καθένα ειδικεύεται σε διαφορετικά ζητήματα που μπορεί να απασχολούν ιδιαίτερα τις δομές της Ειδικής Αγωγής. Συνεπώς, σχετική με τις θέσεις αναπληρωτών ψυχολόγων σε ΚΕΔΔΥ και ΣΜΕΑΕ δεν είναι μόνο η ειδίκευση στη Σχολική Ψυχολογία, αλλά και στην Ειδική Αγωγή, την Κλινική Ψυχολογία, την Παιδοψυχολογία, την Αναπτυξιακή Νευροψυχολογία, τις Λειτουργίες του Εγκεφάλου, τη Γνωστική Ψυχολογία κα. Επισημαίνεται ότι η Εταιρεία Ελλήνων Σχολικών Ψυχολόγων (που αποτελεί επαγγελματικό σύλλογο) έχει ως μέλη της ψυχολόγους που εργάζονται σε ειδικά σχολεία, ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.
Το Διοικητικό Εφετείο Θες/νίκης με τις υπ. αριθμ. 684/2010 και 338/2011 αποφάσεις αναλυτικά και εμπεριστατωμένως κρίνει ως ανεφάρμοστη οποιαδήποτε επιλεκτική και αδικαιολόγητη «προτίμηση» στην πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων ψυχολόγων. Από το άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος, όπως αυτό ερμηνεύθηκε με πλείστες όσες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας [ ολ. 2396/2004, 1666/2005 κλπ] απορρέει η αρχή της αξιοκρατίας. Αυτή υπαγορεύει ότι η πρόσβαση σε δημόσιες θέσεις γίνεται με κριτήρια που συνάπτονται με την προσωπική αξία και ικανότητα των ενδιαφερομένων και μόνο. Άρα λαμβάνονται υπόψη και συνεκτιμώνται το «σύνολον νομίμων κριτηρίων» και όχι ένα και μοναδικό κριτήριο …το οποίο βεβαίως δεν είναι αρκετό για να δικαιολογήσει την «προσωπική αξία και ικανότητα» του επιλεγέντος αλλά και την υπεροχή του έναντι των και των προτέρων και χωρίς ουδεμία αξιοκρατική αξιολόγηση αποκλεισθέντων.
Σύμφωνα με το καθηκοντολόγιο που αφορά τους ψυχολόγους που εργάζονται σε δομές της Ειδικής αγωγής (ΦΕΚ:  1503/2001 & 449/2007) οι ψυχολόγοι ασκούν καθήκοντα για τα οποία δεν απαιτείται μεταπτυχιακό στη σχολική ή παιδαγωγική ψυχολογία.
Επιπλέον προτάσσοντας τους κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου σχολικής ψυχολογίας έπονται υποψήφιοι με διδακτορικά. Πώς αυτό μπορεί ν αιτιολογηθεί; Επίσης, πώς μπορεί να εξηγηθεί η εφαρμογή δύο μέτρων και δύο σταθμών, καθώς μέχρι το Δεκέμβριο του 2010 το Υπουργείο έκανε μόνιμους διορισμούς δίχως φυσικά να υπάρχει αναφορά στο μεταπτυχιακό της σχολικής ψυχολογίας. Είναι αξιοκρατικό τη μία να διορίζεται προσωπικό με τον  ένα τρόπο και οι προσλήψεις σε αναπληρωτές να γίνονται με διαφορετικά κριτήρια;
Στην Ελλάδα οι κάτοχοι πτυχίου ψυχολογίας και άδειας άσκησης επαγγέλματος ψυχολόγου έχουν τη δυνατότητα να εργάζονται σε οποιοδήποτε κλινικό, σχολικό κτλ περιβάλλον ανεξάρτητα από την κατοχή ή μη μεταπτυχιακού τίτλου. Ωστόσο, η προϋπηρεσία όσων εργάζονται σε ΣΜΕΑΕ δεν αναγνωρίζεται ως προϋπηρεσία ψυχολόγου, αλλά ως εκπαιδευτική προϋπηρεσία, με αποτέλεσμα να μην προσμετράται σε προκηρύξεις του ευρύτερου δημόσιου τομέα και του ΑΣΕΠ. Αν στην έκδοση της εγκυκλίου για την πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και ΕΒΠ ληφθεί υπόψη η γνωμοδότηση του ΝΚΣ θα είναι κατάφωρη αδικία για όλους τους αναπληρωτές ψυχολόγους με ή χωρίς μεταπτυχιακό τίτλο (πέραν της σχολικής - παιδαγωγικής) που εργάζονται στην ειδική αγωγή, καθώς θα χάσουν ουσιαστικά τη δυνατότητα εργασίας, τόσο σε ένα χώρο που γνωρίζουν πολύ καλά, καθώς καλύπτουν τα τελευταία χρόνια τα κενά και πάγιες και διαρκείς ανάγκες σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ, όσο και στο ευρύτερο δημόσιο, όπου παρά την  εμπειρία χρόνων θα φαίνονται χωρίς καθόλου προϋπηρεσία.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΑΙΤΗΜΑΤΑ

·                     Να μην προστεθεί η συγκεκριμένη γνωμοδότηση του ΝΣΚ στην εγκύκλιο πρόσληψης αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ & ΕΒΠ και να συνταχθεί πίνακας κατάταξης ανά Περιφέρεια με βάση το «σύνολον νόμιμων κριτηρίων» για τους ψυχολόγους ΠΕ23, σύμφωνα με την αρχή της αξιοκρατίας.
·                     Να τροποποιηθεί ο Νόμος Ειδικής Αγωγής έτσι ώστε όλοι οι ψυχολόγοι απόφοιτοι ΑΕΙ με άδεια άσκησης επαγγέλματος έχουν δικαίωμα διορισμού σε θέσεις των ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ, χωρίς «προτίμηση» σε κάποια «ειδίκευση», σύμφωνα με τις αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης.
·                     Να δρομολογηθούν διαδικασίες για το μόνιμο διορισμό των αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και ΕΒΠ, σε αντιστοιχία με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς (εφαρμογή του 30μηνου), αλλά και μαζικός διορισμός ψυχολόγων βάσει των ολοένα αυξανόμενων αναγκών ανεξαρτήτως μεταπτυχιακού τίτλου σε όλους τους εργασιακούς χώρους.

Την παρούσα ανακοίνωση συνυπογράφουν και οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί των ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.

 Σ.Σ: Ακολουθούν 51 υπογραφές συναδέλφων Ε.Ε.Π και εκπαιδευτικών.

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Ε.Σχο.Ψ.Ε:" Διασάφιση αναφορικά με το θέμα για τις προσλήψεις αναπληρωτών Ψυχολόγων και τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους"

Η επιστολή των Σχολικών Ψυχολόγων, αναφέρεται στην επίμαχη Γνωμοδότηση 458/11 του Ν.Σ.Κ και γενικά στο θέμα της πρόταξης των αναπληρωτών ψυχολόγων ΠΕ23 με μεταπτυχιακό στη Σχολική Ψυχολογία, στη διαδικασία προσλήψεως στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ και στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε, αναπληρωτών Ψυχολόγων- Ε.Ε.Π, για το έτος 2012-13.
Μπορείτε να δείτε την επιστολή από εδώ: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=67477

Πρόσκληση πλήρωσης θέσεων Αναπληρωτών Προϊσταμένων των ΚΕΔΔΥ της Περιφερειακής Δ/νσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Βορείου Αιγαίου με διετή θητεία

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Ο Σ.Γκλαβάς Ειδικός Γραμματέας και ο Α.Κυριαζής Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας

 Ο πρώην πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και διευθυντής του Γραφείου του πρώην Υπουργού Παιδείας Γ. Μπαμπινιώτη Σωτήρης Γκλαβάς, είναι ο νέος Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στη θέση παραιτηθέντος κου Κοντογιάννη. 

 Στη θέση του παραιτηθέντος Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας Β. Κουλαιδή, τοποθετείται, εκτός απροόπτου, ο πρώην Ειδικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας για την Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση, καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά, Αθανάσιος Κυριαζής. 

Β.Β
 

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Κοινωνικών Λειτουργών Α.Τ.Ε.Ι. στην Ειδική Αγωγή: "Ανακοίνωση – Κάλεσμα"


Σύρος, 15/06/12   
 Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Κοινωνικών Λειτουργών Α.Τ.Ε.Ι.
στην Ειδική Αγωγή

Ανακοίνωση – Κάλεσμα

     Η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Κοινωνικών Λειτουργών Α.Τ.Ε.Ι. στην Ειδική Αγωγή δημιουργήθηκε και αυτοοργανώθηκε από κοινωνικούς λειτουργούς που εργάστηκαν ως αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή επί σειρά ετών. Σκοπός της Πρωτοβουλίας είναι η αλλαγή της προκήρυξης για πλήρωση θέσεων στην Ειδική Αγωγή μέσα από την ουσιαστική ισοτίμηση των κοινωνικών λειτουργών Α.Τ.Ε.Ι. και Α.Ε.Ι., δηλαδή την κατάταξη σε ένα ενιαίο πίνακα, και την απαλοιφή του πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ ως τυπικού προσόντος.
      Επειδή η υποβάθμιση των πτυχίων μας και η απαλοιφή της εργασιακής μας εμπειρίας, είτε οφείλεται σε θεωρίες περί ανωτερότητας ή κατωτερότητας επιπέδου σπουδών είτε σε γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, συνιστά κοινωνική αδικία, αποστέρηση του δικαιώματος για εργασία και κοινωνικό αποκλεισμό, έχουμε ως κοινωνικοί λειτουργοί την ηθική και επιστημονική ευθύνη να αντιπαλέψουμε αυτές τις διακρίσεις, όπως σε κάθε άλλη περίπτωση, και να επιδιώξουμε την κοινωνική αλλαγή και δικαιοσύνη.
     Παρότι οι νόμοι 2916/2001, 3549/2007, 3653/2008 του Υπουργείου Παιδείας θεσπίζουν και επικυρώνουν τον ενιαίο χαρακτήρα της της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την ισοτιμία των πτυχίων Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι. και παρά τις αντίστοιχες παρεμβάσεις του συνδικαλιστικού μας φορέα προς το Υπουργείο (9613/12-06-11 και 9714/22/09/11) και τις ενστάσεις που καταθέσαμε σε όλες σχεδόν τις περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης της χώρας, καμία αλλαγή δεν έχει πραγματοποιηθεί έως σήμερα. Τη χρονιά που διανύουμε πολλοί έμπειροι συνάδελφοι έμειναν άνεργοι και αντικαταστάθηκαν από συναδέλφους κοινωνικούς λειτουργούς Α.Ε.Ι. που, σε πολλές περιπτώσεις, εργάζονταν για πρώτη φορά.
      Ανακοινώνουμε ότι, με στόχο να τερματίσουμε αυτή την άδικη διάκριση, έχουμε προχωρήσει, όπως είχαμε προαναγγείλει, στη νομική διεκδίκηση του αιτήματος μας.
      Καλούμε όλους τους συναδέλφους κοινωνικούς λειτουργούς Α.Τ.Ε.Ι. να συστρατευθούν στον αγώνα μας. Θεωρούμε ότι το θέμα δεν αφορά μόνο το χώρο της Ειδικής Αγωγής αλλά ελλοχεύει κινδύνους γενικευμένης κατηγοριοποίησης και κατακερματισμού για τον κλάδο της κοινωνικής εργασίας.
      Καλούμε τους φοιτητές των Α.Τ.Ε.Ι. να αγωνιστούν μαζί μας, καθώς η άνιση αυτή διάκριση αποστερεί κυρίως από εκείνους το δικαίωμα στην εργασία. Η Πρωτοβουλία είναι εξαρχής αντίθετη σε προτάσεις για αναλογικές προσλήψεις μέσα από δύο πίνακες, ακριβώς επειδή θα κατέτασσε τους προσφάτως αποφοιτήσαντες των Α.Τ.Ε.Ι. σε κοινωνικούς λειτουργούς β’ κατηγορίας ενώ θα πριμοδοτούσε τους αποφοίτους των Α.Ε.Ι.
      Διευκρινίζουμε, απευθυνόμενοι στους συναδέλφους των Α.Ε.Ι., ότι σε καμία περίπτωση δεν υιοθετούμε απόψεις περί διαφοροποίησης μεταξύ μας, όπου κι αν βασίζονται αυτές. Δεν φέρουν ευθύνη εκείνοι που περνούν σε σχολές της επιλογής τους για τις ανισότητες που δημιουργεί το Υπουργείο στον επαγγελματικό τομέα. Αποτελεί όμως κοινωνική αδικία η άτοπη κατηγοριοποίηση μεταξύ κοινωνικών λειτουργών Α.Τ.Ε.Ι. και Α.Ε.Ι. και αντιβαίνει τις αρχές της επιστήμης μας.
       Δηλώνουμε, τέλος, την αλληλεγγύη μας προς τους συναδέλφους ψυχολόγους αναπληρωτές στην Ειδική Αγωγή, καθώς διαπιστώνουμε ότι αν εφαρμοστούν οι διακρίσεις που προωθούνται, θα βιώσουν αυτό που βιώνουμε στο χώρο της κοινωνικής εργασίας, όπου άπειροι συνάδελφοι αντικαθιστούν κοινωνικούς λειτουργούς με πολύχρονη εμπειρία. Συντασσόμαστε μαζί τους στον κοινό αγώνα με σκοπό να μην μετατραπεί η Ειδική Αγωγή σε πεδίο τεχνοκρατικών εφαρμογών προς εξυπηρέτηση συγκεκριμένων ομάδων.     

 
Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Κοινωνικών Λειτουργών Α.Τ.Ε.Ι.
στην Ειδική Αγωγή*
 

*Στοιχεία επικοινωνίας με την Πρωτοβουλία:  protovouliakl.atei@yahoo.gr ,
                                                                           6945 999 188          

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Ίδρυση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά και κατάργηση υπηρεσιών.

Εκθεση της ΤΡΟΪΚΑ: "668.035 οι Δημόσιοι Υπάλληλοι στο τέλος του 2011"

Σύμφωνα με έκθεση της τρόϊκα (Report on General Government Employment in 2011), στο τέλος του 2011 οι Δημόσιοι Υπάλληλοι ήταν 668.035. Σε σχέση με το τέλος του 2010(692.301), είναι 24.266 λιγότεροι. Οι εκπαιδευτικοί βρέθηκαν 195.501, 11.296 λιγότεροι σε σχέση με το 2010 (206.797).
Δείτε ολόκληρη την έκθεση των δανειστών μας, από εδώ: http://www.tovima.gr/files/1/2012/21/ek8esh24.pdf