Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΤΕΘΕΝΤΩΝ Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. ΣΕ Σ.Μ.Ε.Α.Ε. & ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ΕΤΟΥΣ 2011-2012

Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΔΙΚ. ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ
ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ
ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
1- ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΥ ΑΙΚΑΤ. ΕΒΠ ΕΕΕΕΚ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟ ΧΑΝΙΩΝ
2- ΒΕΡΒΕΛΕ ΒΑΣΙΛ. ΕΒΠ ΕΕΕΕΚ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑ)
3- ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ ΕΒΠ ΕΕΕΕΚ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ 1ο ΕΙΔΙΚΟ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ)
4- ΝΑΚΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ23 ΚΕΔΔΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΕΕΕΕΚ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
5 -ΚΟΥΡΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ ΠΕ23 Ε.Δ.Σ.ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ) 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΙΑ (ΕΙΔΙΚΟ)
6- ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ23 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΞΑΝΘΗ (ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ) ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ)
7 -ΚΑΡΥΛΑΚΗ ΑΡΓΥΡΗ ΠΕ23 ΕΕΕΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ 4ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ
8- ΚΙΟΧΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΠΕ23 ΕΕΕΕΚ ΑΓΡΙΝΙΟΥ 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΡΙΝΙΟ
9- ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΠΕ23 ΕΕΕΕΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ 2ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
10 -ΓΟΥΣΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕ25 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΙΛΙΟΥ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΧΑΡΝΩΝ (ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
11- ΒΑΣΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΕ28 ΚΕΔΔΥ ΑΧΑΪΑΣ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΠ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
12- ΧΑΤΖΗΑΝΔΡΕΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕ28 ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
13- ΘΗΛΥΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ28 ΚΕΔΔΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (ΕΛΕΠΑΠ) ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
14 -ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ28 ΕΕΕΕΚ ΑΧΑΙΑΣ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΑΤΡΩΝ
15- ΣΜΥΡΝΙΩΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΕ29 ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗ 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 
16- ΣΤΥΛΙΑΝΟΥΔΑΚΗ   ΜΑΡΙΑ ΠΕ29 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΑΝΙΩΝ (Ε. Δ. Σ ΑΥΤΙΣΤΙΚΩΝ) ΕΕΕΕΚ ΧΑΝΙΩΝ
17- ΓΚΙΟΥΖΕΝΗ ΑΘΗΝΑ ΠΕ29 1ο Ε.ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΟΛΕΩΣ ΡΟΔΟΥ ΕΕΕΕΚ ΡΟΔΟΥ
18 -ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΜΑΝΘΑ ΠΕ30 1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΠΙΚΠΑ (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΝΤΕΛΗ)
19- ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΕ30 ΚΕΔΔΥ ΑΧΑΪΑΣ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΑΤΡΩΝ
20- ΤΣΙΡΩΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΕ30 ΚΕΔΔΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΡΓΟΥΣ
21- ΣΥΜΝΙΩΤΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΕ30 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ (ΔΗΜΗΤΡΟΥΚΕΙΟ  ΕΞΑΘΕΣΙΟ  ΕΙΔΙΚΟ  ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ) 2ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΡΙΝΙΟ
22- ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ30 2ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΕΔΔΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
23- ΣΚΟΥΡΤΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ30 ΚΕΔΔΥ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΚΕΔΔΥ ΑΧΑΪΑΣ
24- ΠΑΠΑΝΑΓΝΟΥ ΧΡΥΣΑ ΠΕ30 Ε. Δ.Σ ΑΛΜΥΡΟΥ (ΟΛΟΗΜΕΡΟ) ΕΕΕΕΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
25- ΒΟΚΑ ΕΛΕΝΗ ΠΕ30 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟ ΧΑΝΙΩΝ ΚΕΔΔΥ ΧΑΝΙΩΝ
26- ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΕ30 ΚΕΔΔΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΕΕΕΕΚ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
27- ΒΑΖΟΥΚΗ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΠΕ30 ΕΕΕΕΚ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ (ΔΗΜΗΤΡΟΥΚΕΙΟ  ΕΞΑΘΕΣΙΟ  ΕΙΔΙΚΟ  ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ)
28 -ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ30 ΕΕΕΕΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ 3ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΔΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΠΔΒΜΘ:«Παρέχονται πληροφορίες για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των μόνιμων μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού»

Η Δνση Ειδικής Αγωγής απέστειλε στις Περιφερειακές Δνσεις το με αρ. πρωτ.89300/Γ6/20-07-2011 έγγραφο, με το παρακάτω θέμα:

ΘΕΜΑ:  «Παρέχονται πληροφορίες για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των μόνιμων μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού»

Σχετικά με το ζήτημα αναγνώρισης της προϋπηρεσίας των μόνιμων μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ως προς το μέρος που αφορά στην απασχόληση των ενδιαφερομένων των κλάδων Π.Ε.21/26 Λογοθεραπευτών, Π.Ε.23 Ψυχολόγων, Π.Ε.30 Κοινωνικών Λειτουργών, Π.Ε.25 Σχολικών Νοσηλευτών, Π.Ε.28 Φυσικοθεραπευτών, Π.Ε.29 Εργασιοθεραπευτών, Π.Ε.31 με εξειδίκευση στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό Τυφλών, στην Κινητικότητα, στον Προσανατολισμό και στις Δεξιότητες Καθημερινής Διαβίωσης των Τυφλών, στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσας των Κωφών και στη γραφή Braille των τυφλών, η οποία εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 23 του Ν.3699/2008, (ΦΕΚ 199/2-10-2008) σας γνωρίζουμε ότι:
α) Σύμφωνα με την από 11/4/2011 επισημειωματική πράξη της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, έγινε δεκτή η υπ’ αριθμ. 32/2011 Γνωμοδότηση του Γ΄ Τμήματος του Ν.Σ.Κ.
β) Όπως προκύπτει από το περιεχόμενο της 32/31-01-2011 Γνωμοδότησης του Γ΄ Τμήματος του Ν.Σ.Κ., εφαρμοστέες διατάξεις είναι αποκλειστικά οι νεότερες διατάξεις του Ν.3699/2008. Επομένως, αν και δεν προβλέπεται στις αρμοδιότητες των Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π., όπως αυτές ορίζονται με τις διατάξεις  του άρθρου 13 του Π.Δ.1/2003 (ΦΕΚ 1/τ. Β΄/ 3-1-2003), η αναγνώριση της προϋπηρεσίας μελών του Ε.Ε.Π., η αρμοδιότητα αυτή αποδίδεται στα Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.  σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 23 του Ν. 3699/ 2008, ενώ τίθεται σε ισχύ από τις 16-04-2011 (διαβιβαστικό της Υπηρεσία μας με αριθμ. πρωτ. 46431/Γ6/15-04-2011) .
Για το λόγο αυτό, σας αποστέλλουμε τα ανωτέρω σχετικά έγγραφα και παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.

           
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ



   ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΕΒΙΖΟΣ

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Αναπληρωτές Ψυχολόγοι Π.Ε 23(Ε.Ε.Π) σε ΚΕΔΔΥ και ΣΜΕΑΕ: Υπόμνημα - Διαμαρτυρία



Υπόμνημα- Διαμαρτυρία

Υπηρετούμε ως αναπληρωτές Ψυχολόγοι σε ΚΕΔΔΥ (Κέντρα Διάγνωσης, Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης) και ΣΜΕΑΕ (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής) τα τελευταία χρόνια και θέλουμε να διαμαρτυρηθούμε για την ύποπτη κίνηση που σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν τα αρμόδια όργανα (Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων). Συγκεκριμένα, στηριζόμενοι σε μία αόριστη φράση της Εγκυκλίου περί προσλήψεων αναπληρωτών  ΕΕΠ (Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού) για τα ΚΕΔΔΥ  και τα ΣΜΕΑΕ για το σχολικό έτος 2011-2012 και η οποία αναφέρει αυτολεξεί  ‘’ με προτίμηση στην ειδίκευση της Παιδαγωγικής ή Σχολικής Ψυχολογίας‘’ σκοπεύουν να προτάξουν όλους τους κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου Σχολικής Ψυχολογίας ανεξαρτήτως όλων των υπολοίπων μοριοδοτούμενων κριτηρίων. Η παραπάνω κίνηση παραπέμπει σε ‘φωτογραφικές’ θέσεις για τους εξής λόγους:

1) Και τις προηγούμενες χρονιές υπήρχε αυτή η φράση στην εγκύκλιο, αλλά οι έχοντες το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό δεν τοποθετήθηκαν στους πίνακες μπροστά ανεξαρτήτως μορίων. Φέτος για ποιο λόγο γίνεται η συγκεκριμένη κίνηση; Μήπως φέτος θέλουν να εξυπηρετήσουν ‘ιδία’ συμφέροντα;

2) Η δικαιολογία των αρμοδίων οργάνων είναι ότι η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή ειδίκευση είναι η πλησιέστερη στο αντικείμενο της συγκεκριμένης θέσης. Πώς όμως ένα διετές μεταπτυχιακό μπορεί να θεωρηθεί σχετικότερο και ‘’ανώτερο’’ από τη στιγμή που οι αναπληρωτές Ψυχολόγοι έχοντας την προβλεφθείσα από το νόμο θεωρητική κατάρτιση εφαρμόζουν στην πράξη εργαζόμενοι  στα ΚΕΔΔΥ και ΣΜΕΑΕ εδώ και πέντε χρόνια τη σχολική ψυχολογία; Για ποιο λόγο η μεταπτυχιακή ειδίκευση στη Σχολική Ψυχολογία εκτιμάται ως ανώτερη από την εργασιακή εμπειρία πάνω σε αυτόν τον τομέα;

3) Επιπλέον σχετική με τις θέσεις αναπληρωτών Ψυχολόγων σε ΚΕΔΔΥ και ΣΜΕΑΕ δεν είναι μόνο η ειδίκευση στη Σχολική Ψυχολογία αλλά και η ειδίκευση π.χ. στην Ειδική Αγωγή, στην Παιδοψυχολογία ή στην Κλινική Ψυχολογία. Για ποιο λόγο προωθείται τόσο πολύ αυτή η μεταπτυχιακή ειδίκευση από τη στιγμή που υπάρχουν και άλλες ειδικεύσεις που συνδέονται άμεσα με τη συγκεκριμένη θέση;

4) Στην έρευνα μας ανακαλύψαμε ότι κάποιες Περιφερειακές Διευθύνσεις (όπως η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής) θα προτάξουν τους Σχολικούς Ψυχολόγους και κάποιες άλλες όχι. Πώς είναι δυνατόν βασιζόμενες στην ίδια εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, να υπάρχουν αποκλίσεις στην εφαρμογή της από Περιφέρεια σε Περιφέρεια;  Εκ των πραγμάτων κάποιες Περιφερειακές Διευθύνσεις παρανομούν και κάποιες όχι. Αποτελεί το ‘πράττω κατά το δοκούν’ εικόνα ευνομούμενου κράτους;

5) Την ακαδημαϊκή χρονιά 2008-2009 οι έχοντες μεταπτυχιακό σχολικής ψυχολογίας  προτάχθηκαν ανεξαρτήτως μορίων στους αξιολογητικούς πίνακες καθώς η σχετική  εγκύκλιος έγραφε συγκεκριμένα ότι προτάσσονται οι έχοντες ειδίκευση στη Σχολική ή Παιδαγωγική Ψυχολογία.          Το  Διοικητικό  Εφετείο Θες/νίκης όμως με την υπ΄αριθμ. 684/ 2010 απόφαση  αναλυτικά και εμπεριστατωμένως κρίνει ως ανεφάρμοστη οποιαδήποτε επιλεκτική και αδικαιολόγητη ‘’προτίμηση‘’.

6) Από το άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος ,όπως αυτό ερμηνεύθηκε με πλείστες όσες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας [ ολ. 2396/2004, 1666/2005 κλπ] απορρέει η αρχή της αξιοκρατίας. Αυτή υπαγορεύει ότι  η πρόσβαση σε δημόσιες θέσεις γίνεται με κριτήρια που συνάπτονται με την προσωπική αξία και ικανότητα των ενδιαφερομένων και μόνον. Άρα λαμβάνονται υπόψη και  συνεκτιμώνται  το ’’σύνολον νομίμων κριτηρίων’’ και όχι ένα και μοναδικό κριτήριο.... το οποίο βεβαίως δεν είναι αρκετό για να δικαιολογήσει  την ‘’προσωπική αξία και ικανότητα ‘’ του επιλεγέντος αλλά και την υπεροχή του έναντι των  εκ των προτέρων και χωρίς ουδεμία  αξιοκρατική αξιολόγηση αποκλεισθέντων.

Είναι λυπηρό στους δύσκολους καιρούς που ζούμε αυτήν την περίοδο να  συνεχίζουν να υπάρχουν συμπεριφορές  που έχουν συμβάλλει στη διαμόρφωση αυτής της τόσο δυσάρεστης κατάστασης για αυτή τη χώρα.  Αν η συγκεκριμενή πράξη η οποία  είναι αντισυνταγματική και παράνομη πραγματοποιηθεί από την εκτελεστική εξουσία η οποία έχει ψηφιστεί να υπηρετεί το καλό όλων και όχι ΄λίγων’, η μόνη μας διέξοδος είναι η προσφυγή στα δικαστήρια.



Οι αναπληρωτές των προηγούμενων ετών